teisipäev, märts 28, 2006

varajane kolmapäev

tervist ka minu poolt.

igaks juhuks kirjutan kokkuvõtte täna ära, kuna oht valitseb, et homne päev möödub suusamägedes.

kõik ilusad kadunud kilod tulid kui mühin tagasi, kui saabus Eestist külla sõbranna suure koti glasuurikate ja lugematute batoonikestega. kes muu kui ma ise püüdsin need ära süüa, laps sai ka mõned. lisaks vahukooretarretise tort rohke vahukoorega. jne.jne.

positiivset asjas niipalju, et samme on igal päeval olnud vahemikus 7000-11000 ja päris mitmed tehtud nii, et Mia kukil või seljas. täna hommikul küll kaaluda ei saanud (kaalu patakad tühjad), kui selga läks taas kostüüm, mis alates lapse ootamise ajast kapis seisnud.

dieettoitude tegemisega on lood ka täpselt nii kuis on: kui teen mina süüa, siis tuleb välja dieet ja mehe krimpsus nägu. kui teeb tema süüa, siis ikka korraliku rasvasisaldusega ja maitseb hää.

samas on veejoomine tõusnud päevakorda ja kodus olles ikka nii 3 liitrit kulub kenasti ära.

õnneks on ka lumi läinud ja nädalavahetusel algasid aiatööd suure hooga, mis omakorda tähendab ka parajat rassimist ja loodetavasti mõningate kilode kadumist.

igaljuhul teooria on paigas kaalulangetamiseks, eks näis kuis praktika välja kukub.

3 Comments:

  • Praegu on veel viimane võimalus soodsaks kaalulangetamise alustamiseks, sest homme on kuuloomine ja siis hakkab kõik teatavasti kasvama.
    Aga minul tuli nüüd meelde, et veepudel vajab täitmist, lähen teen selle töö kohe ära, siis on hea ülejäänud päeva jooksul see endale sisse juua.

    By Blogger luize, at 28 märts, 2006 11:34  

  • katsun siis täna hoo sisse lükata, st. ise löunasöök teha.

    By Blogger mia, at 28 märts, 2006 12:14  

  • Mann, sa peaksid rasedaks jääma, siis kaal langeb mühinal:)Mann on meil nimelt selline anomaalne olend, et kui teistel raseduse ajal kaal tõuseb, siis tal langeb.
    Mina tegin eile pattu ja sõin peale 6 toorest kaalikat ja 1,5 õuna. Ja hommikul pidin kaalule astudes kreepsu saama... Ma ei hakka üldse ütlemagi, mis see kaal siis näitas /liifga negatiivne emotsioon minu jaoks/, aga täna proovin jällegi väga joone peal hoida end. Või siis äkki mu keha arvab, et teda näljutatakse ja ei lase kilogrammidel langeda? Kaua selline effekt kesta võiks? Või tuleks hoopis punkte lugema hakata - selleks ma vist pean Kaalujälgijatesse minema, kuna mul puudub punktisüsteemist igasugune arusaam.

    By Blogger Anu, at 28 märts, 2006 13:15  

Postita kommentaar

<< Home