kolmapäev, aprill 12, 2006

kas -0,5 kg vöi mitte?

ei saa aru, kas lisaks eelmise nädala kilole on muutust vöi ei ole (kajakas, palun märgi mulle see kilokene ka nime taha).

täna hommikul tegin igati kiire ja mägise könnikuuri, kuna oli tunne, et eilne söömine ja vihmane ilm möjusid laastavalt. koju jöudes läksin kaalule ja see näitas -0,5 kg kuid ma pole kindel kas seda uskuda vöi mitte, sest igasugune loogika ütleb, et ei tohiks.

mingil pöhjusel on mind tabanud nami-nami retseptikogu foobia ja köikse aeg meisterdan midagi hüva sealt ja ei suuda end ka pidurdada.

hirmutavalt möjub ka nädalaks eestisse tulemine, kuna glasuurikad, viinerid ja vanaema tehtud road jm. viib raudselt olukorra paigast ära, ja lisaks nömmel kepiköndi tehes peaks siinse tunni asemel rühkima nii 3-4 tundi, et sama koormust kätte saada, ja seda aega pole kuskilt vötta. ehh aitab kiunust.

positiivset nii palju, et ilmad on läinud ülemöistuse soojaks ja isegi täna hommikusele könnile minnes poole 7 paiku piisas vaid t-särgist.

teistele igaljuhul paremat meelekindlust ja hulgaliselt kadunud kilosid.

4 Comments:

  • mann palju kokku on läinud? ma nii kehv arvutaja :)

    By Blogger Kajakas, at 12 aprill, 2006 11:26  

  • ma ütleks, et mitte foobia, vaid fiilia:)
    nüüd oleks vist minu kord haliseda, et aaapppiii, kellega ma seal lõunamaal siis veini jooma ja krõbepõrsast sööma hakkan, kui sina niipalju alla võtad igasuguse loogika vastaselt???:)))

    By Blogger Anu, at 12 aprill, 2006 16:11  

  • seda köike me veel vaatame, sest homseks sünnipäevapeoks kontoris tegin suhkru ja kaneelirulle, kena rammusat juustu-küüslauguplöginat, tuunikala vöileivatorti ja siis veel singi oma kah. ja mladeni naine meisterdab samuti omalt poolt. ja veini saab palju olema.

    a ma täna mötlesin ka selle kaalu langemise ja mittelangemise peale. tundub, et see koormus siin mis ma käimisest saan on asja vöti, muud ei oska nagu välja möelda.

    aga anu ära karda, eestist ma lahkun raudselt lisakilodega, see on alati nii olnud, ja mitte ühe vaid vähemalt 3ga.

    By Blogger mia, at 12 aprill, 2006 20:38  

  • minul näiteks trenn tekitab söögiisu, ja mul on mahavõtmise ainsaks võtmeks vähem söömine.
    aga üldiselt, ega ma õel pole:), ma ikka soovin, et me kenasti maha võtaks:)
    sa oled viimasel ajal ju eriti tubli olnud, sul pole mitte 2 või 3 kg maha läinud, vaid nüüdseks ju varsti oma 8-10!

    By Blogger Anu, at 13 aprill, 2006 07:58  

Postita kommentaar

<< Home