kolmapäev, mai 17, 2006

müstika

esiteks: nagu selgus targematega vesteldes, mängivad päevad kaalu puhul rolli. ja minul tekkis täielik paanika, et mis jama on, omastarust teen kõike nii kuis peab a kaal näitab lolle numbreid. õnneks siiski nädalaga pool kilo läinud.

teiseks: kodune kaal on siuke digitaalne ja peaks näitama üsna täpselt. mehel kontoris on tavaline kaal, eile siis sellega huvi pärast kaaludes oli tulemus täiega erinev kodusest, -3 kontori kaalu kasuks. jään siiski koduse kaalu juurde.

kolmandaks: kj punktiasjandust lugedes (tänud kajakale) ei saa ma aru kui tõsiselt peab võtma seda, et nädalas üle 12 boonuspunkti pole hea???? ma saan selle tavaliselt 2 päevaga kätte. ja see punktide täissöömine.kui ikka täis ei saa, siis lihtsaim vast sokolaadi või avokaadot haugata, annavad hästi punkte??? ja kas kõik see võib pärssida ka kaalulangust.
ehh, et siin ka kj rühma ei eksisteeri.

hala lõpp.
kena langetamist meile kõigile.

1 Comments:

  • Noh, isegi hästi ju läks, et -0,5??? Millega sa rahul pole? Pool kg nädalas on täiesti normaalne. Ma olen oma kogemustest aru saanud, et organism vajab uue kehakaaluga harjumiseks aega. Et siis sellised seisakunädalad on täitsa normaalsed. Kuna siis kui oma soovkaalu oled saavutanud, peadki ju nö seisma jääma oma kaaluga. Ei saa igavesti alla võtta.
    Punktisüsteemi kohta ei oska ma endiselt midagi öelda, kuna nagu minu näite põhjal saab aru, et ka ilma punkte lugemata on võimalik alla võtta:)
    Jõudu!

    By Blogger Anu, at 17 mai, 2006 09:40  

Postita kommentaar

<< Home