reede, juuni 16, 2006

pisuke hilinemine

nädalaga 1,5 kilo läinud, niiet nüüd isegi mu raskekaalu kaal näitab sama tulemit, mis kergkaalu kaal:).

samas ma mingid nädalad tagasi hõiskasin, et mehe kontoris kaal näitab eriti ilusaid numbreid, siis eile sinna astudes näitas see mu 68 asemel 75 ja te kujutate ette mu ehmastust. kuid kodused kaalud olid õnneks ühel meelel.

kuid ma ei saa ikka aru asjast- jalad on nagu suht okiks läinud, samas sangad külgedel teevad ikka tilla-tölla ja kõhupekk pole kuhugi läinud. ok, kõhulihaseid mulle enam ei meeldi teha (nii keskkooli lõpus tegin igal õhtul 2X100 tõstet ja polnud mingit probleemi, hetkel suure punnimisega saan 30 tehtud, aga siis on võhm otsas ja 3 päeva jutti valutavad kõht ja kannikad mis kole).

hetkel mõtlen, kas 2 nädalasele puhkusele võtta kaal kaasa või mitte????

5 Comments:

  • Ära võta.

    By Blogger Heidi, at 16 juuni, 2006 11:05  

  • ära võta muidugi. mina lähen ka puhkusele ja ka ei võta. siis on pärast sürprais. ja olenevalt tulemusest kas rõõm või suitsiid.

    By Blogger luize, at 16 juuni, 2006 12:03  

  • Tublid olete ikka küll. Kahju, et minu jaoks pole tehtud bloogi nendele, kes tahavad juurde võtta. Mul nimelt pidevalt söömishäired ja kaal kipub liiga langema. Praegugi peaks mingi paar kilo juurde saama.

    By Blogger Oh My Gosh, at 16 juuni, 2006 14:32  

  • kaal jääb koju.
    kohtumiseni juuli kuus. eks siis ole näha.

    Teie köik aga olge vaprad ja kindlameelsed. Mina seda 150% ulatuses pole!!

    By Blogger mia, at 16 juuni, 2006 20:35  

  • oh my gosh - sa tee kõike seda, millest meie proovime hoiduda v mitte teha, ja loogiliselt võttes peaks ka kaal tõusma:)

    By Blogger Anu, at 19 juuni, 2006 07:19  

Postita kommentaar

<< Home