reede, juuni 02, 2006

Tere siis!

Olen uus teie seas. Iga algus on raske, nii ka minu oma. Õlgadel on liigsed 28 kg! Eesmärgiks minu pikkuse kohta minimaalne kaal - 60 kg. Ma ei tea kas ma suudan selle saavutada. Võib-olla lepin juba seitsmekümnega... kes teab mis tulevik toob. Olen vist juba kolm korda liitunud kaalujälgijatega. Esimene kord läks nihu, kuna rühm asus teises linnas. Nüüd olen Tallinna elanik ja siin on suur valik nii kella-aegade kui ka asukohtade suhtes. Liitusin oktoobris, kokku jaanuariks maha u. 7 kg aga... siis tuli pingeline koolilõpp ja sõin kõike head paremat. Nüüd vaid lõputöö kaitsmine jäänud ja aktus ning sellega koos saabus ka rohkem aega vaadata mida sa suhu pistad jne. Olen meelestatud oma eesmärgile!

Ma ei tunne end oma kehas väga ebamugavalt (aga tegelikult võiks parem olla! Kes nii ei mõtleks!) aga kuna olen suur riiete ja seelikute ja kõige muu fänn hakkab ära tüütama olukord, kus poes on piiratud valik! C'mon mõned ilusad asjad on vaid suuruses one size ja nagu arvata ei ole see minu suurus! :) Ja enne peegli ette sattumist loodan ka sealt veits saledamat Liinat näha. Fotodest ma parem ei räägigi!Kunagi olen kogenud seda, kus sain selga libistada kõik mis tahtsin. Keskkoolis (möödas 5 aastat) aga tuli haiguse ja rohtude toel kaalule lisaks 25 kg! Lubasin, et kõrgkooli lõpuks on kõik üleliigne kadunud aga andsin alla ja seda mitmeid kordi. Elukaaslasega on ka nii, et tegelikult ta ju toetab mind aga kuidagi juhtuvad ikka külmkappi head ja paremad asjad ja ma ei suuda end taltsutada. Õnneks on nii, et mu toitumine on õige olnud pidevalt: kana, kala, rohkelt rohelist jne. Vee joomine oli juba varem mu tavaliseks tegevuseks aga ma armastan liialt palju kõike head ja paremat nautida. Liiga palju! Liikuda võiks alati rohkem aga meil on hetkel remont ja õnneks päästab natuke ka see! Asoo... mind murrab kartulisalt! Olin tõsiselt pettunud, kui esimeses kaalujälgijate rühmatunnis öeldi, et kartulisalatist tuleks küll eemale hoida! Ma võin seda nautida... lõputult!!!! Kuigi olen kokakunsti rohekm harrastama hakanud ei suuda ma seda endale ikka vahel keelata :) Iseloom tahab mul küll kasvatamist saada!

Aga igatahes! Jõudu, jaksu ja päikest kõigile!
Saledat suve!
(unistada ju võib! tegelikult on see suisa kohustuslik)
Päikest!

2 Comments:

  • Tere tulemast!
    Mulle ka kartulisalat väga maitseb:)
    Ma olen kusjuures mõelnud, et kui seda ise teha, ja kasutada lahjat hapukoort v majoneesi, siis ei tohiks ju NIII palju punkte anda:)
    Ja elukaaslasena oleks kindlasti mugavam variant mingi "külmkapikindral", kes kontrolliks rangelt selle sisu ja sisu kadumist:) Mul on paraku ka mehel endal kõva kaaluprobleem, ja mina pean hoopis see kindral olema, kes talle meelde tuletab, et öistel kellaaegadel ei tohiks ikkagi külmiku ust ükskõik mis eesmärgil avada:)
    Jõudu sulle!

    By Blogger Anu, at 03 juuni, 2006 09:26  

  • Jõudu, Liina! Ja teretulemast.

    Külmkapikindralit oleks meile kõikidele vaja, õigemini sellist inimest, kes õigel kellaajal õige söögi ette annaks. Millegipärast ei ole keegi ennast vabatahtlikuks veel pakkunud.

    Ja minu elukaaslane, kes on ilma igasuguste kaaluprobleemidega, ei aita ka kuidagi kaasa mu üritusele... ses mõttes et tema jaoks ei ole minu kilod mingi probla. Samas ta ise, kui tutvusime, tegeles jõudsalt kaalus JUURDE võtmisega, et on liiga kõhn. No ilmselt ebaaus!

    Mis kartulisalatisse puutub, siis jah, see poekraam on ikka kahtlane. Mina sellest võin küll loobuda, aga vat shokolaad... nutt tuleb peale lausa.

    Aga edasi, jänesed, homme on kaalumise päev ja pühapäeval hakkab kuu ka kahanema, nii et lootust on.

    By Blogger luize, at 06 juuni, 2006 10:05  

Postita kommentaar

<< Home