kolmapäev, september 27, 2006

jummal tänatud, madalseis

täna oli tõeline eneseületamine, et kaalu peale astuda.
no ei julenud lihtsalt.
sest möödus taaskord nädalavahetus padovas ja me sõime, ja sõime, ja sõime, ja lisaks jõime igas baaris mis teele jäi.
esmaspäeval sõin üksipäni ära 400 gr mascarpone ja dolce gorgonzola segu. süümepiinad olid SUUUURED. enesehaletsus veel suurem. ja mees irivitas õelalt kõrval.

täna õhtupoolikul otsustasin ikkagi kaaluda. igaks petteks koorisin riided seljast, eemaldasin ehted-kella-prillid, ja kaal oli sama. te kujutate vist mu õnne ette.

ja nüüd sööme külmkapi heast paremast italiaanode staffist tühjaks ja jätkame uue valge lehena.

2 Comments:

  • kas lähed nullimisemaaniaga kaasa? palju sul veel maha võtta vaja oleks?

    By Blogger Anu, at 28 september, 2006 11:37  

  • ei lähe.
    mul on veel kaks kilo eesmärgini ja siis alles püstitan uue. ja see saab olema ma arvan 6. sest siis ma oleksin 59. ja see mu pikkuse juures oleks vist ainuvõimalik. kui ma olin 58 siis ikka paras kondine.kuigi nr 55 mulle tundub tore???

    By Blogger mia, at 28 september, 2006 12:00  

Postita kommentaar

<< Home