teisipäev, september 19, 2006

närvivapustus

see jutt pole mitte minust, vaid mu mehest.
nimelt lubas temagi hakata siis kaalu vaatama, kui mul märgatavaid tulemusi on.
suve alul kaalus ta 94-96 kilo.
siis millastki augustis nii 90-92.
ja eile sõprade õhutusel tegime peale suurt söömingut kaalukontrolli. ja tema pagana kaal on 81 kilo. minul lolli järjekindlusega 66,5.
ma olin õhtu otsa tulitige. ta ei tee mitte midagi, et kilosid kaotada. ajab sokolaadi ja komme näost sisse, lisaks hulga õlut. rasvased vorstikesed.
ja raip ma ütlen.
nii teise astme ehmatus oli mul see, et äkki haige. aga üldsus leidis, et siiski vast mitte. vaid lihtsalt järjekindel ja jäärapäine.
nutt tuleb peale ma ütlen.

4 Comments:

  • einoh, see ei ole normaalne. ma arvan, et millalgi pidi kaal valetama. ses mõttes et kuu ajaga 10 kilo maha võtta ei saa normaalne olla. kui samas selle heaks ei tee mitte midagi.

    aga ma olen muidugi kade ka.

    By Blogger luize, at 19 september, 2006 12:39  

  • Aga mõtle parem, kui hea su mees välja näeb. Ja tema tervislik seisund on kindlasti parem kui varem:)
    Minu ema ja isa on kogu elu võrrelnud oma kaalusid. Et peab olema 20 kg vahet. Isa kasuks muidugi:) Selline väike hasart neil.

    By Blogger Heidi, at 19 september, 2006 12:44  

  • nii. eile liigutasin kaalusid toast tuppa, ja elutoas saime ta kaalu 85. muidu näitas ikka kas 81 või 83. ja põrandad tunduvad täitsa sirged.
    jama lugu on muidugi see, et minu kaal on ikka igas toas sama. samuti ka sõbra oma.

    eino miks ta parem välja ei näe, jubedat kõhtu enam pole ja sangad ka suht ära kadunud.
    kuid sellele vaatamata puudub maailmas õiglus.

    By Blogger mia, at 20 september, 2006 10:06  

  • taaskord:
    ...mehed....

    By Blogger Anu, at 20 september, 2006 17:41  

Postita kommentaar

<< Home