kolmapäev, oktoober 04, 2006

uhhh, kaal on sama

see oli suur rõõm taaskord.
ma nii kartsin, et see metsik sokolaadi söömine on jätnud hullud jäljed.

a eile öösel ma lõpetasin viimase ahvatluse, eestist pärit suitsuvorsti. nüüd on kapp rasvasest tühi ja kui mees üllatusoste ei tee, siis tõotab kõik hästi minna.

täna hommikul sain juba ree peale, puder moosi ja kohviga ja kõhuke lööb nurru. hakkasin ka tänasest jälle punkte kirja panema.

selle eest sporti ma olen hoolega teinud, ja see vist hirmsast tõusust päästis.

6 Comments:

  • Puder hommikul on kõige parem... aga inimestel on ilmselt lapsepõlvest päritud pudrupõlgus, sest kesse siis tahtis, kui ema sundis.

    A vorstiga on nii, et kui tükk aega ei söö, siis lõpuks enam ei taha, hakkab liiga rasvane tunduma. Mul on nii õnneks läind juba, samuti viinerite, piffide ja suitsusingiga. Ainult kanasink tilliga on jäänd veel :) ja grillkana.

    Kui aga vorst mõnda aega külmakapis seisab, siis on suurim oht teha otsuseid lõhna järgi, mida iseäranis suitsuvorst eritab. Ja siis on juba keeruline endale selgeks teha, et tegelikult ei ole võileiva vohmimine hea idee.

    aga muidu ma vaatan, et veel üks paar pükse on kah kuidagi lotendama hakand. Ei tea, kas petab minu silm või hakkab ka mingine kasu nüüd lõpuks ilmnema.

    By Blogger luize, at 04 oktoober, 2006 10:22  

  • mul lotendavad kah kõik püksid peale ühtede teksaste, mis alles hiljaaegu hakkasid jalga minema.

    suitsuvorst on needus, ma ütlen, eriti, kui sul on mees, kes seda pidevalt ostab. reisilt kaasa ostetud prosciutto-varusid hävitan ka aeg-ajalt. loodetavasti pole see väga rasvane.

    By Blogger Anu, at 04 oktoober, 2006 11:36  

  • prsut on jummala lahja. vot ma täna ostangi seda endale ja siis meloniga söön. ohhhh.

    a pükstega mul sama jama, et kõik lötendavad. olen endale lubanud, et uued ostan siis kui viimased kilod ka maas. sest hetkel on vahepealseid teksaseid/velveteid jne. kapis nii 12 paari, mida kanda ei saa.

    By Blogger mia, at 04 oktoober, 2006 14:59  

  • Pükse saab ju lasta kitsamaks teha. Siis jääb väike stiimul ka, mis kilodel lisanduda ei lase;)

    By Blogger Heidi, at 04 oktoober, 2006 15:38  

  • vot sellega on siuke lugu, et mina ise ei oska, ja ma pole siin näinud ka ühtegi õmblustöökoda.
    a mul mõte oli, et eestis olles lasen mõned lemmikud teksad teha parajaks.

    By Blogger mia, at 04 oktoober, 2006 17:28  

  • Naljakas küll, et vahel kui söön oma hommikust kaerahelbeputru koos klaasi külma piimaga, mõtlen, et on ikka üks hea toit välja mõeldud ja lisaks veel tervislik ka. Mis muidugi ei tähenda, et ma võileibade vastu nõrkust ei tunneks :-). Õnneks on mu väikesed tüdrukud hommikupudru kenasti omaks võtnud, see on ainus söögikord päevas, kus ma võin kindel olla, et söök läheb kaubaks.

    By Blogger Misucchi, at 06 oktoober, 2006 09:36  

Postita kommentaar

<< Home