kolmapäev, november 01, 2006

kokkuvõte kadunud kilodest

tegelikult tahtsin kirjutada juba varem. mõtlesin ja mõtlesin, et mis ma siis tegin, ja ei tulnud mitte mingit tarka mõtet pähe.

ainus asi, mis tegelikult toimis oli kepikõnd, ja seda ma enamvähem igal hommikul tegin ja teen ka praegu. rada on nii keskeltläbi 1-1,5 tundi pikk ja olenevalt tujust erineva raskusastmega. siuke parajalt mägine kuni väga mäkke. see tundub ainuke loogiline seletus olevat.

söömise koha pealt püüdsin hoiduda magusast. kuid kui sirvisin oma sissekandeid, siis enamuse ajast ma siiski ohkisin, et jälle dolcetellaga liialdatud või oli veini-kokteilijoomis üritus.

a need ajad kui olin korralik, siis kasutasin hoolega kajaka saadetud kaaljujälgijate materjale ja panin punkte kirja. tegelt need punktid on kepikõnni juures teine oluline asi.

kokkuvõtvalt igav ja midagi superhüpertarka nagu ei teinudki.

a jäneseparv põrutab ikka edasi!!!!!

2 Comments:

  • Väga-väga tubli igal juhul.

    Mul oleks ainult üks küsimus. Kuidas välismaal noorte kepikõnnitajate peale vaadatakse?
    Siin (Prantsusmaal) ma vist küll linnaparki nendega minna ei julgeks:P

    By Blogger merxs, at 03 november, 2006 14:25  

  • siin sloveenias on see täiesti tavaline. eriti nädalavahetusel, siis on mets paksult tervisesportijaid täis ja pargid samuti. nädala sees olen mina tavaliselt ainuke meie külas kes ringi uhab.

    By Blogger mia, at 06 november, 2006 11:19  

Postita kommentaar

<< Home