kolmapäev, märts 08, 2006

siin ma siis nüüd olen ja üritan oma kaalu kontrolli alla saada. Sel kevadel on motivatsiooniga kuidagi kehvasti, aga ma ikka pingutan edasi.
Minu eesmärk on -10 kg ja ette kavatsen võtta järgmist:
• kepikõnd vähemalt kolm korda nädalas tund aega.
• punktisüsteemi taaskasutuselevõtt.
• Pilates üks kord nädalas


Alustan täna sellest, et panen hommikul küpsetatud saiakesed laualt ära!
Jõudu mulle ja teistele!

edit: tänaseks saavutuseks jäi siiski vaid 7060 sammu, need küll paksus-raskes lumes ja käru lükates, aga söögiga läks asi siiski käest. Naistepäev junõu :(

Sildid:

1 Comments:

  • Ma ühinen selle õilsa ettevõtmisega!
    Omalt poolt katsun piirata punase liha (k.a. vorstide ja sinkide) söömist, peale kella 6 üldse mitte süüa, ja nädalavahetustel lausõgimist piirata.
    Ühtlasi ostsin reklaami ohvriks sattununa BioDrain tabletid, sellega seoses tuleb päevas vähemalt 1,5 l vett juua. Nüüd jään huviga ootama laupäevahommikust kontrollkaalumist!
    Jõudu meile!

    By Blogger Anu, at 08 märts, 2006 14:42  

Postita kommentaar

<< Home