kolmapäev, november 08, 2006

Miiina kaaa

Ei ole püha üritust hüljanud, ausõna!
Aga tee püha tõe juurde on raske ja okkaline:)
Ma arvan oma viimase poole aasta kogemuse põhjal, et kaalu hoidmine on see kõikse lihtsam asi siin maailmas. Sest kaal on mul üsna stabiilne olnud kogu see aeg.

Kui ma nüüd kuidagi veel kuidagigi suudaks teha sedasama, mis mul kevadepoole aitas 5-st kilost vabaneda...
Niisiis, trenažöör, veejoomine ja vähene söök.
Issand... mida ma täna süüa teen... Või mida ma söön... Ma ostan endale ananassimahla ja ananassikonservi, need pidid rasvu lõhustama. Ja tomatimahla - see annab täiskõhutunde.
Luize, sinu optimism on imetlusväärne!:) Nakatav, ma ütleks:)

4 Comments:

  • mahlast rääkides, helen pidi siin lahkelt jagama mahlapaastu soovitusi. a ma kuskilt lugesin, et selleks tõeliseks mahlajoomiseks peab esmalt endale kalli aparaadi muretsema, kus siis hea kõike tahket ja tervislikku vedelaks mahjadieetjoogiks purustada. iseenesest oleks vist lihtsam mõni üldkasutatav aparaat leida ja siis kord päevas seal purustamas käia. odavam ehk kah.

    ananassi mahl ei ole kahjuks minu lemmik. ja tomatomahla ma lausa jälestan. viinamarjamahla on pohmelliga kasulik pruukida, aga muidu ta vist sisaldab liiga palju suhkrut? mis veel tervislik oleks. porgandimahl?

    ma olen siin mõtisklenud veel, et õigupoolest ei tea me siin üksteise väljanägemisest ja silma järgi kehakaalu hinnata ei saa. anu nägin nüüd küll ära, ma isegi mõtlesin, et võiks võtta sõna teemal "no sul küll pole vaja oma kehakaalu pärast muretseda, vaata kui hea sa välja näed". häbenesin vist. aga tegelt, nii on anu. mitte et ma tahaks sinu indu kuidagi jahutada sest mina kuulen ise seda lauset pidevalt, aga ei näe sellest hoolimata põhjust oma eesmärgist loobumiseks. jäneseparv peab ikka edasi jooksma. ;)

    By Blogger luize, at 08 november, 2006 11:06  

  • hee, ma mõtlesin sinu kohta täpselt sedasama:) et kuskohas sul need üleliigsed 5 kg peaks olema... silma järgi vaadates sale inimene.
    ma arvan, et minu 5 kg on esiteks kõhunahas ja teiseks muidugi kintsudel.
    ahh, ega ma eriti ei põegi kehakaalu pärast. aga et ma olen kaalunud ka 60 kg, siis ma tean, et see on võimalik, ja riided istuvad siis palju ilusamini. valik muidugi kah laiem. ja trepist on kergem üles minna. ja jalg püsib üle põlve paremini:)
    täna nägin poes mahla, mis peaks küll eriti tervislik olema - porgandi-küdooniamahl. järgmisel korral ostan ja annan teada, kuidas maitses.

    By Blogger Anu, at 08 november, 2006 15:25  

  • sangad, sangad ma ütlen. aga nagu öeldakse, on koerast üle saadud, saab sabast kah.

    mahlapaastu nipp vist seisneb selles, et teed ja siis kohe värskelt jood. neis poest ostetavats on ju miski säilitus sees alati, see nende väärtust kohe vähendab.

    keeruline.

    By Blogger luize, at 09 november, 2006 07:57  

  • mial minuga üks mõte, lisaks kj-d vähemalt ütlevad, et kui sööd nt porgandit, siis see on kasulik ka seedimise kiirendamisele, sest sisaldab hulga kuiudaineid, mahlast saad vaid süsivesikuid.
    Kj-tel on vaid tomatimahl nullpunkti, kõik teised nö magusad mahlad annavad punkte

    By Blogger Kajakas, at 09 november, 2006 10:31  

Postita kommentaar

<< Home