kolmapäev, jaanuar 03, 2007

ma olen teiega tublid tüdrukud

olen küll teiega ja teile väga tänulik, et omade tublide tegudega kõiki innustate, aga kaaluda ennast veel ei julge.
Aastalõpp oli nii ebameeldivalt rusuv, et ma ainult sõin ja kuigi mitte nii kohtavalt palju kui tavaliselt, siis tundus, et tavapärasest suurem stress muutis iga grammi suhupistetud toitu sulapekiks mu kintsudel.
Aga käes on ometigi uus aasta, uued pealehakkamised jne.
Eile käisin kepikõndimas, täna rattaga sõitmas. Putru olen ka kõigil hommikutel söönud. Kuidagi kergem tunne on küll. Loodetavasti järgmisel nädalal julgen ka kaalule astuda. Praegu on endast küll hirmus kahju, et ma palju tööd olen lihtsalt õgimisega nurjanud.

2 Comments:

  • ma olen ka täitsa olemas, aga täna läks kaalumine meelest ära...veel 31. näitas kaal, et muretsemiseks pole põhjust, kuid 1. sai väheke pannkookidega patustatud:)
    katsume siis tublid edasi olla!!!

    By Blogger Anu, at 03 jaanuar, 2007 13:07  

  • ma jälle hakkasin mõtlema, et mitu rõõmu olid selle tõttu hoopis väiksemad, et pidev muretsemine kaalu pärast tegi tuju pahaks.

    uus suhtumine: vähem muretsemist!

    By Blogger luize, at 03 jaanuar, 2007 15:19  

Postita kommentaar

<< Home