neljapäev, mai 17, 2007

Ajee

Eile olin sissemagaja ja ei saand kaaluda. Kaalusin täna, paluks korrigeerida numbreid -8,1. Ehk siis lootus on, et hakkab jälle allapoole liikuma.

Söömisega on viimasel ajal läinud kaootilisemalt, st et ei ole niiväga tähelepanelikult jälginud. Aga samas püüan vähemalt teha nii, et mitte palju korraga. Ja hiinakapsas on viimase aja lemmik. Päris kapsas ajab kõhu punni aga hiinakas on hea maheda maitsega ja näib ka kõhule rohkem meeldivat. Et võin soovitada.

Trenn on viimasel ajal suunatud rattavõistluse toimumisele. Ma juba murega mõtlen, et kui see ära toimub, kaob vbla motivatsioon ära... Igatahes, katsun ikka stabiilsust hoida ka selles osas ning rattasõitu Gymstickiga kombineerides rea peal olla... muide, kõige paremini paistab treenimine käsivarte pealt silma. Vaadate mu biitsepsit!

Ahjaa, soovitan kõigile tartlastele soojalt laupäevast rahvaspordiüritust "Käi jala!". Keskpäeval raekoja platsil, mina igatahes kavatsen kohal olla, kepid õieli. Ja siis nädala pärast laupäeval kui kõik on juba rattasõidust vubisemas, on laululava all, seal kus talvel on suusarajad, samuti rahvasport, sedakorda heategevuslikel eesmärkidel. Seal ma olen vabatahtlikuna tööl ja ise ei spordi.

Autahvel on juba silmaga näha :)