kolmapäev, november 12, 2008

Kaalulangetamissaaga 118.jagu
Niisiis, jälle siin...
See on halb, sest kunagi jätsin enda hooletusse ja nüüd on kaal protsentidega tagasi.
Aga see on ka hea, sest väike lootusekiir pani mu taas pingutama. Või oli see mure tervise pärast? Põhjusi leidub...

Võtan esimeseks kõrguseks -10 kg, ilus ümmargune arv.
Ja eesmärgid selleks nädalaks:
1. Arvestan kaloreid
2. Ei näksi vahepeal- mis on väga-väga raske, sest söök lupsab suhu nii märkamatult
3. Teen kõhulihasele harjutusi.


Ja ma loodan, et pole siin blogis üksinda... Auuu!

4 Comments:

  • oleme teineteisele toeks! olen eelmise nädalaga kaotanud kaalus 2,7 kg ,hurraa aga ees on kohutav töö veel

    By Blogger Jõulublogi , at 21 november, 2008 01:32  

  • Neitsi!
    Ohoo, tore, et ma üksi pole! :)

    Ja sinu kaalukaotus on päris võimas! Jõudu ja edu!
    Jään su uusi tulemusi ootama!

    By Blogger Anneli, at 24 november, 2008 23:35  

  • kas olen sulle kirjutanud et novembri algusest nyyd veebruari kuu keskpaigani olen kaalust alla vötnud - 16 kilo

    By Blogger Jõulublogi , at 15 veebruar, 2009 22:53  

  • mul on uus blogi natnieo1
    palun kirjuta sinna vöi siis hotmaili aadressile nnieminen2@hotmail.com .. ootan väga ,sellepärast ma ei olegi ammu kirjutanud et ei ole enam seda neitsi blogi .... palun kirjuta kas on edusamme ???hoian pöialt

    By Blogger Jõulublogi , at 15 veebruar, 2009 22:56  

Postita kommentaar

<< Home