esmaspäev, märts 20, 2006

nagu Anul (vt eelmist posti), ei läinud ka minul nädalavahetus hästi ja justnimelt see peale kuut söömine. Esiteks oli laupäeval mu õe sünna, mis justnimelt alles kell kuus pihta hakkas. Ja pühapäeval oli mul lihtsalt tohutu aplus (see järgneb mul tihti suurtele söömistele). Eile ma vähemalt käisin Pilateses ja tegin keppidega 8000 sammu. Lisaksostsin veel pahkluu/randmeraskused (à 500g) ja kinnitasin need endale külge, et tõhustada marssimist. No ühesõnaga ma võin öelda, et liikumisse suhtun ma täie tõsidusega, ent toitu lugema pole hakanud. Täna õhtul veel kevade-vastuvõtmise-grillimine plaanis. Nii et :(

Ja seda tean ma ka hästi, et liigutamine võib mu peki ju kenamaks vormida, aga alla ei lähe grammigi enne kui punktipäevik pole ausse tõstetud.

Sildid:

4 Comments:

  • Minu sammulugeja valetab:( Kõndisin üpris pika 40-minutilise ringi koos raske vankriga, ja näitab praeguseks vaid 3730 sammu...

    By Blogger Anu, at 20 märts, 2006 18:20  

  • ei valeta muideks. Tunniga jõuabki kuidagi jõle vähe käia. Kohe ebaloogilselt vähe, aga no nii on ka minu sammulugejaga.

    By Blogger Kajakas, at 20 märts, 2006 18:32  

  • Tänan lohutamast, kallis sõber:)))
    Aga ikkagi, see samude arv on lihtsalt tinglik, sest ei saa ju võrrelda samme, mis on tehtud vankrit lükates ja tuba tolmuimejaga koristades või siis lihtsalt kuskil ringi lonkides!

    By Blogger Anu, at 20 märts, 2006 21:21  

  • sedand küll :)
    aga selle määramiseks oleks vaja juba hiiglavägevalt polari pulsikella :)

    By Blogger Kajakas, at 20 märts, 2006 22:51  

Postita kommentaar

<< Home