kolmapäev, mai 17, 2006

Nullseis

Olen vist täna esimene, kes raporteerib.
Hommikul kaalule astudes olin positiivsust täis. Sest kuigi ma endale eelmine nädal olin lubanud, et enne tänast ei kaalu, tegin seda vahepeal siiski ja kaal oli natukene ikka alanenud. Ja suur oli pettumus, kui täna oli kaal täpselt sama mis alustades :( Kuigi annan omale aru, et selline 400 grammine kõikumine on täiesti normaalne, oli kahju ikkagi. Aga olgem rõõmsad et juurde pole midagi tulnud.
Pealegi kavatsen ma nüüd hakata asja tõsisemalt võtma. Sest mul on eesmärk mille nimel vaeva näha. Eile saatsin oma teise poole suve lõpuni Eestist minema ning kui ta tagasi tuleb, tahaks talle üllatuse teha. Kuigi tal on absoluutselt ükskõik, palju ma kaalun.

3 Comments:

  • Ilma meheta on palju lihtsam alla võtta, ma usun. Ja üllatusmoment motivatsiooniks ka vägev!

    By Blogger Anu, at 17 mai, 2006 09:37  

  • ilma meheta on vist lihtsam jah, kasvõi sellepärast, et siis ei pea tohutult häid sööke tegema, närid oma lumekrabi ja dieetkana ning ole häda midagi. Praegu ikka näkitsed ise ka neid maiuspalasid, mis muule perele valmivad.

    Peaks tegema sihukese laagri, kuhu need mehed lähevad, kelle naised kaalust alla võtavad. Suveks :)

    By Blogger luize, at 17 mai, 2006 10:46  

  • Noh, kuna me koos ei ela, siis vaaritamist polnud mul ennegi :) Ja ma millegipärast kardan, et mu kaaluseisu põhjuseks on just liiga vähene söömine :S Sest viimasel ajal nii kiire olnud ja vaid kiiruga midagi jõudnud suhu pista...

    By Blogger Ann, at 17 mai, 2006 18:45  

Postita kommentaar

<< Home