kolmapäev, mai 10, 2006

Plussid kadunud

Nüüd olen vahepeal tulnud plussidest lahti saanud ja see -0,3 on jälle tõsi. Eelmise nädala olen kaloreid lugenud (kuigi mitte nädalavahetusel). Kalorite lugemine on mulle täiesti uus kogemus ja eesmärk ongi vähemalt argipäeviti neil silma peal hoida. Olen avastanud et mul polegi nii raske süüa neid kaloreid mis Kiloklubi lubab päevas nautida, aga parandamist on mul siiski veel. Kalorid tulevad veel liiga palju rasvadest ja liigun ka liiga vähe. Sporti pole ma siiski saanud teha sest maadlen praegu allergiaga. Puude õietolmu ja tänavatolmu on nii palju et mu nohu ja köha on võtnud astmaatilise suuna. Elaminegi on raske, mis siis sporditegemisest rääkida. Ujumas olen siiski korra nädalas käinud. Olen proovinud muidu aktiivset elu elada ja peale tööd mujale kui koju minna. Järgmisel nädalal loodan juba suuremaid miinuseid näidata!