laupäev, jaanuar 20, 2007

Roheline alles

Olen alles uus, igas mõttes. Uus siin blogis ja uus kaalulangetamisel. St seda, et alles nüüd hakkasin sellega tõsisemalt tegelema, kuna enesetunne on viimasel ajal mitte kõige parem (enesega mitte rahulolemise mõttes).
Alustan vast sellest, et minu kaalunumbrid on tavaliselt kõikunud 60-65 kg kandis, pikkus on 168 cm. 2004. aastal sain tütre ja sealt peale on numbrid kõvasti tõusnud (rasedusega võtsin megalt juurde, ametlikel andmetel 25, tegelikult rohkem. 20st sain aga üsna kiirelt ja kohe lahti). Ma pole kunagi teinud probleemi oma kaalust, kuid nüüd kui viimaks julgesin kaalule astuda, pidin sealt hoobilt maha kukkuma. Oma silmi ei suutnud ma mitte uskuda, punaselt kiirgasid mulle vastu 75. Ma pole mitte kunagi niiiii palju kaalunud. Sellest päevast hakkasin endale eesmärke seadma, kuigi tegevustega pole kaugele jõudnud. vähe on veel aega möödunud, vast nädal-paar.
Lisan veel, et mu töö on äärmiselt istuva loomuga. Päeval on liikumist vähe. Tööle lähen autoga, kuna jala lihtsalt pole võimalik sinna jõuda (on liiga kaugel). Trenni-inimene ma eriti pole. Olen küll aeroobitsenud kunagi, kuid pole mulle eriti meelepärane. Eks mul puudub ka iseloom ja tahtejõud. Soovin tegeleda jooga või pilatesega, aga ka see on veidi raskendatud. Olen maainimene, kuigi töötab linnas (kuigi mitte Tallinnas). Pilateseni üritan kevadel jõuda, joogaga tegelen õhtul kodus koos lapsega video vahendusel.
Niisiis hakkasin esmalt vett jooma. Ka seda pole ma varem teinud, puudub lihtsalt selline harjumus. Üritan jälgida, mida söön. Täna ei lähe eksju arvesse, tegin muffineid. Homme on uus päev.
Eesmärgiks panin 10 lahti saada, aga tore oleks kui ma esmalt näeksin lihtsalt mingitki kaalulangust.

3 Comments:

  • Teretulemast, Gaidi ja jõudu!

    10 kilo on paras eesmärk. Ma olen ikka veel poolel teel... aga ei anna alla! Kevadeks saledaks.

    Pilatese fänne on siin vist rohkesti, minagi soovitaks. Ise ma olen rohkem rattasõidu poolt, rasvapõletus töötab seal vist kiiremini.

    Muide, seda Pilatese-programmi pakuti miskis telereklaamis müüa mõnda aega tagasi. Ega keegi seda ei soetand endale? Ja kui palju tast tolku on, et kas viitsib teha kodus üksi?

    Ma ise siin mõlgutan sõudeergomeetri-mõtteid ka, see peaks rasvapõletuseks päris tõhus olema, aga esimeseks asjaks seda ei soovitata, nati peab kergemalt lihaseid alla treenima. On kellelgi kogemusi?

    By Blogger luize, at 22 jaanuar, 2007 10:58  

  • Tere Gaidi,

    tore, et asja ette võtsid, kindlasti on koos kergem seda kaalulangust korraldada.

    Pilates on mõnus, laadisin endale kunagi kuskilt eMulest vms paar erinevat kava arvutisse, aga tunnistan, et enesedistsipliini iseseisvaks harjutamiseks napib. Vahepeal õnnestus spordiklubis BodyBalance trennis käia, kus oli ka palju Pilatese elemente ja üllatavalt tõhus trenn oli, olgugi, et sugugi võhmale ei võtnud.

    Edu!

    By Blogger Aari, at 24 jaanuar, 2007 04:58  

  • teretulemast!
    see veejoomise harjumus on küll visa tulema, kuid töötab üllatuslikult hästi. kui just õhtul tahvlit sokolaadi ere vahele ei keera (mul mõnikord nii läheb).
    igaljuhul jõudu ja rõõmu.

    By Blogger Maarja, at 28 jaanuar, 2007 15:32  

Postita kommentaar

<< Home