kolmapäev, aprill 18, 2007

Oh, palju parem!

Mnjaa, eelmise nädala kaalunumber oli ikka suure sööma tulemus, õnneks mitte midagi püsivat... vähemalt on kindel see, et ma nädalaga ligi kaks kilo ALLA ei ole küll võtnud. Igatahes täna hommikul 67,2 ja tabelisse märkida -7,8. Juhhei!

Olen nüüd kõigist spordiklubidest prii ja seega pean ise tubli olema. Pilatesesse otsustasin kuukaardi ikka osta, elu on näidanud et see on ainus mis distsiplineerib. Aga seda alles mais, sest laupäeval sõidan nädalaks puhkusele ja maale ema abistama. Seoses sellega jääb mul üks nädal kaalumist vahele, sest kaalu pole lihtsalt. Aga ma pole kuulnud, et kevadtööd maal kedagi paksuks teeksid.

Ma olen nädala algul, st eile-üleeile ka rattaga sõitmas käind, tõsi, eesmärk seejuures on rattaralli. Lähen esimest korda, nii et treenin usinalt. Aga trenn ikka. Ujumise võtan varsti tõsisemalt ette... mnjaa.

Ma ei oska bloggeris vist lisandeid panna, muidu paneks oma söögitabeli ja kommentaarid siia üles. Kuidas saab? Selles mõttes et mul on siin arvutis üks exeli tabel, kuidas ma saan selle teile nähtavaks teha?