kolmapäev, aprill 11, 2007

Tervist!

Tore teid kõiki taas siin näha!:)
Kiitust neile, kel kõvad miinused (Age, no superluks...) ja neile, kel kindlameelsust (Luize, no pole hullu... Evelyn, 300g on mitte midagi põhimõtteliselt:)) Ja enda kohta ma pean ütlema, et kõik on tore, aga tulemust nagu pole kuidagi :D
Aga ma ei lase end sellest morjendada, vaid omasoodu katsun ikka ree peale saada. Praeguse seisuga midagi hullu ei ole, st et võiks rahumeeles need pisikesed miinused oma eesmärgi tagant maha võtta, aga ... No ütleme nii, et see mõjuks minu eneseuhkusele halvasti:D Ja hea seegi, et plusse ei pea kirjutama hakkama endale.
Teie mõistvale suhtumisele lootma jäädes...:)
Ja Heidi ettepanek meid Luizega autahvlile panna on väga armas, aga selleks tuleks mingi teine kategooria vast välja mõelda, nt PoolEesmärkiKäes vms, autahvel mul hetkel tundub liialt kättesaamatu olema:D

1 Comments:

  • :) Ma loodan ise ka, et kõik on mööduv. Ka liigne kehakaal.
    Ma sain nüüd oma toitumispäeviku kätte koos kommentaaridega, aga ootan ära, millal lugu Terviselehes ilmub, enne ei saa siia üles panna. Järgmisel nädalal siis.

    By Blogger luize, at 12 aprill, 2007 08:51  

Postita kommentaar

<< Home