kolmapäev, aprill 04, 2007

Juba parem

Niisiis, kaal täna hommikul 67,3 seega tabelisse läheb -7,7. Jee.
On olnud tavapärane nädal, söök on olnud korralik, trennis ka justkui normaalselt käidud... võibolla hakkab tõesti see kartulist-makaronist-riisist loobumine märku andma? Oleks ju hea, seda on hõlpus jälgida ka siis, kui eesmärk saavutatud :)
Mis tuletab melde, et vahepeal sai mul ka aasta täis, päris -10 et tulnud ära, aga noh, praegune on ka täitsa hea ju.

Ahjaa, kevadilmad on mulle toonud vastiku külmetuse, mis ei taha kuidagi ära minna. Kurk kibe ja kähe, nina nohune ja nagu kitti täis. Ela siis niimoodi. Ma küll olen püüdnud ravida, igasugu asju söönd-joond, aga haigus püsib visalt. Ehk pühade ajal, kui on rohkem kodus olemist, saab jagu.

Pühadega seoses on spordiklubid muidugi kolm päeva kinni. Vähemalt minu omad küll. Peaks tähistama laupäeva ennelõunase kepikõnniga.

Ahjaa, toitumisspetsialist ei ole oma hinnangut mu toitumisele-treenimisele andnud veel. Aga kui annab, teatan.