reede, mai 25, 2007

Nüüd hakkan tubliks!

Tere kõigile!

Sattusin kuskilt kogemata seda blogi lugema ja kuna tundus hirmus tore, siis lugesin kohe päris algusest lõpuni kõik läbi! (3 päeva pole normaalselt tööd teinud....)
Hästi vahva ja motiveeriv üritus tundub olevat. Või noh, nagu näha kõikide saavutustest, asi mõjub! Seega otsustasin siis ka liikmeks astuda ja proovida sama tubli olla, kui kõik siin :)

Panen siis kirja ka oma suhte kehakaaluga:
Ise olen 25 aastat vana (või noor), pikkust 166cm ja kaalu 75,4 kg viimaste andmete järgi (ohissand kui palju...). Mitu aastat ei viitsind lihtsalt ennast liigutada, peika ka väga ei virise - ja ju siis niimoodi need kilod salaja tulidki. Beebideni ei ole ja veel jõudnud, muidu oleks hea kõik selle kaela ajada. Septembris otsustasin ennast kätte võtta ja läksin trenni. Kaal näitas hirmsa numbri 80.3 kg! Kuna laisa inimesena toitumist ei viitsinud muuta (ja sõin ikka edasi maailmaparimaid pastasid (ikka vahukoorega tehtud), mida peika oskab jube hästi teha ja pitsat ja kõiksugu muud jama), siis ega midagi eriti ei juhtunud. Mingid kumerused paigutusid veits ümber, aga drastilist muutust ei tulnud. Siis otsustasin kolmandat korda elus teha proteiinidieeti, aga ma ei saa aru kus mu mõistus oli, sest ma tegin seda ENNE JÕULE. Täitsa lollakas noh. Niiet siis pikemaajalist kasu ei olnud ka sellest. Aprilli lõpus käisin esimest korda elus paastulaagris, Loksal. Mul sõbrannad käivad igal aastal ja ma olen siiamaani suht vastu sellele ideele olnud, aga siis mõtlesin, et mis ma ikka niisama räägin, lähen vaatan parem ise järgi kuidas asjad käivad. Ja meeldis! Ma ei osanud elusees arvata, et ma selleks suuteline olen - 7 päeva lihtsalt vett juua ja mitte midagi süüa. Aga hakkama sain! Seal läks maha kilo päevas (ehk siis 7kg), millest on tagasi tulnud kuskil 2 kg.
Peale paastukat on selles mõttes hea, et igast jama nüüd naljalt suhu ei pista. Peika on ka solidaarsus ise - et ostetakse ikka 10% hapukoort ja kanahakkliha ja kalkunisinki ja pastat ei ole oioi kui ammu saanud...Loodetavasti siis viib see kõik ka sihile!
Lisaks on veel õues ilusad ilmad ja saab rattaga tööle/koju sõidetud (Mustamäe lõpust kesklinna ja tagasi). Ma küll ei tea kui mitu kilomeetrit see on, aga midagi ikkagi.
Normaalset kaalu mul kahjuks ei ole (kodu oma näitab poolekiloste vahedega ja umbes 5 kg vähem kui trennikaal), niiet ma siis annaks oma kaalunumbrid neljapäeval, peale kolmapäeva õhtust trennis kaaalumist.

Olge siis ikka tublid kõik ja aitähh vastu võtmast!
Pingu

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home