neljapäev, oktoober 11, 2007

Uus algus

Vaatan, et siin kõik nii tublid. Ma vist ainuke luuser.
Suvi oli täis pidusid ja külalisi, mis tähendab kooke, kooke ja kooke....

Täna siis alustasin jälle oma kaalujälgimist. Registreerusin uuesti ja alustasin täiesti nullist. Äkki saaks siin ka andmed ära vahetada. Ikkagi uus algus.

Olen suvega 13 kg juurde võtnud.Täna näitas kaal 87 kg. Natuke paha oli rühma minna aga seal polnudki jube, keegi ei saand arugi, et ma olen juurde võtnud. Pealegi öeldi mulle, et tore on mind jälle näha.Aga seekord ma tahan küll soovkaaluni jõud, milleks on 70kg.

Kirjutan veidi rühmast ka.
Rühm on siin veidi teistmoodi, kui Eestis. Näiteks sellist tarka loengut, nagu Eestis eriti pole. Täna polnud üldse. Kõigepealt oli muidugi see ninnu nännu, et kes on häppi ja kes mitte. Loteriisid myydi ka. £1 on tükk. Rühma lõpus siis loositakse välja, kes võidavad. Auhinnad on voutserid.. näiteks £3 või £5.. nende eest saad siis kaalujälgijate nänni osta.
Siis anti auhind yhele, kes oli palju maha võtnud. Ja siis degusteerisime ryhmajuhi poolt tehtud salatit ja torti. Ma ei tea, kas ta tõesti teeb seda oma kulude ja kirjadega. Ta on meile veini ka pakkunud.
Salatis oli kuskus ja marineeritud sibul ja kõrvits…. juuube nämma. Tort oli vaarika cheescake. Ka jube hea.
Siis mängisime kahte mängu. Üks oli juur- ja puuviljade äraarvamise mäng. Meile anti prinditud lehed 15 viljaga. Iswer, ma ei teadnud pooligi nendest.Teine oli ka äraarvamise mäng. Rühmajuht luges mõistatuse ja me pidime ära arvama, mis juurviljaga on tegemist.

Selline lugu siis. Et olen jälle korralik. :D

2 Comments:

  • Oi, see suvi on olnud vist kõigil tõhus, ses mõttes et kaalu on juurde tulnud. Nii et jätkuvalt ühes paadis.

    Ma käisin ka üle pika aja trennis eile, aga täna on jälle söögi piiramisega raskusi, hulk kaeraküpsiseid läks suhu.

    Harjutame veel.

    By Blogger luize, at 12 oktoober, 2007 14:58  

  • Ma olen ka mõelnud, et kui beebil saab gaasivalude aeg mööda ja saan igasugu vilju süüa, siis ühinen teiega. Mm, kuskus ja kõrvits juba ajas isu peale ;).

    By Blogger Eppppp, at 17 oktoober, 2007 00:56  

Postita kommentaar

<< Home