neljapäev, november 08, 2007

-800 g

Kõht korisemas tüürisin täna rühma. Ma teadsin, et mõnisada miinust on. Panin jälle selle kerge seeliku selga. Miinuseid oli 800. Et siis 400 kummagi nädala kohta. Ma ju eelmisel nädalal mängisin jaanalindu. Olen nõuks võtnud plusse mitte saada ja seepärast ei läinud eelmisel korral kohale. Igaljuhul on kuu läbi ja kokku olen kaotanud 4,200. Pole paha. Põlved endiselt valutavad… kilosid veel liiga palju.
Jäin seekord rühma ka, et vaadata, mis siis seekord põnevat. Teemaks oli lõõgastumine. Ah seal midagi uuet ei olnud.. ikka vann ja liikumine jms… Muidugi ka naermine. Lapsed pidid ööpäevas naerma 150 korda, täiskasvanud seevastu ainult 15. Sellele järgnes yks jutuke, mille lõppedes kõik naerma purskasid. Ma siis naersin seda kuidas teised naersid. Jutust ei saanud ma midagi aru.
Veel käis ringi menüü leht… osad lähebad detsembrikuus jõululõunat sööma. Mina ei lähe. Siis jagati loosi, mingi südame ühingu karuke oli ka seal juures… millal need loosid loositakse või mis värk nendega on ma ei saand aru. Ei huvita ka. Muidu oleks vbl täpsemalt uurind.
Täna pakuti kohvi ka. Seda pidi kyll ostma… 90 penni oli tass. Ma loobusin, see oli lahustuv. Ja siis tuleb kõige parem koht- me saime süüa. Ega ma näljane enam polnud.. ma olin juba ostnud paki kj shokolaade ja poole sellest kinni pistnud. Aga need toidu degusteerimised on alati nii põnevad. Seekord tehti kuskusi salatit tomati- basiiliku kastmega. Oiii, see oli hea.

Retsept on selline:
1 kollane paprika, poolitatud ja puhastatud
75 g kuskusi
75 g konserveeritud chickpeasid… ma ei tea mis need eesti keeles on.. mingi herned
125 ml keevat juurviljapuljongit
25 g värskeid basiiliku lehti
1 väike küüslauguküüs, purustatud
1 tomat, tükeldatud
50 g sunblush tomateid (jälle ma ei tea, kuidas tõlkida), hoolega õlist kurnatud, tükeldatud pluss 1 tl õli
1 väike kabatshokk- lõigatud tikukujulisteks
____________________________________________________
* kuumuta grill, pane sinna paprika.. poolik külg allapoole. Grilli u 12 min või niikaua, kuni nahk on must. Jahuta, koori paprika ja tükelda.
*Vahepeal pane kuskus ja chickpead suurde kaussi ja vala peale keev puljong. Kata ja lase u 10 min tõmmata.
*Tee käsimiksriga kaste basiilikust, küüslaugust, tomatist ja 1 tl õlist, mis pärit konserveeritud tomatitest.
*Sega kahvliga kaste kuskussi sisse, siis lisa paprika, sunblush tomatid ja kabatshokk.

Retsept on KJ kalendrist.

6 inimese ports ja yks ports annab 1,5 p

Ahhhhh, see salat on ylihääää!!!