teisipäev, mai 06, 2008

Natuke kadunud ja natuke mitte

Oeh millal ma viimati siin sõna võtsin. Ammu-ammu-ammu. Vahepeal olen end kokku korjanud ja siis jälle minna lasknud ja siis haige olnud ja haigeid põetanud ja ... aga mis sellest.

Fakt on see, et kaalulangetamise protsess on taas käivitatud ja sammukesed paremuse suunas liiguvad. Kirja panen eilse muudatuse, kuna tänane oli liiga ilus, et tõsi olla.
Seega minu nime juurde -2 kg.

Kuidas langetan? Hetkel üsna lihtsalt:
* päevas vähemalt 40 min kiiret kõndi
* lõunasöögi ajal tõstan üha vähem kartulit ja üha rohkem värsket salatit
* olen rohkem kergeid suppe sööma hakanud
* hommikusöögiks pirukad - enam mitte, pigem kohvi kõrvale banaan/õun/apelsin

Plaanid on mul suured. No näis-näis. Plaan nr 1 oleks selle kuu (maikuu) lõpus - 6 kg näha. Suts utoopiline tundub. Aga lootus pole veel kadunud.

Sildid: