kolmapäev, märts 29, 2006

Kauniz kolmapäev

Enne hommikust kaalumist olin üsna kõhevil - mis see number siis tuleb??? Ühelt poolt tunnen end juba paar nädalat palju kõhnemana:), teiselt poolt kaal ei taha seda kuidagi näidata. Eile veel lohutasin end 2 ampsu pannkoogiga - muidugi peale kella 6, ja paari klaasi punaveiniga.
Kuid siiski-siiski!!! 68,5 kg! Ehk siis eelmisest kolmapäevast -1 kg!
Jubedalt annab selline asi jõudu juurde! Püksid langevad puusadele... Kujutan end juba mahtumas kõigisse vanadesse riietesse...
Ma algul arvasin küll, et piisab mul vaid teistmoodi toituma hakata, kui kaal metsiku kohinaga langema hakkab. Tegelikkuses tundub aga nii olema, et kõigepealt keha kohaneb uue olukorraga ja siis hakkab uutmoodi toimima ning kaalunumber alanema.
Siiski ei usu ma praegu, et ma suudaksin 1 kuuga 4 kg maha võtta, sest esiteks ei ole mul niipalju ülekaalu ja teiseks oleks see vist liiga ilus, et tõsi olla:)))
Ma soovin neile, kel see nädal väheke kehvasti läks, uut jõudu, et te ei annaks alla ega lööks käega, vaid prooviksite ikka ja ikka uuesti! Sest ma tean, kui kerge on käega lüüa. Ma olen seda juba 2 aastat teinud. Nüüd ma proovin vahelduseks teistmoodi. Olge tublid!