reede, märts 24, 2006

Reedene ajupesu:)

Nii. Mina kaalusin täna hommikul 69 kg!!! Kahe päevaga pool kg kadunud. Uskumatu!
Kuid: olen ka väga rangelt kinni pidanud sellest, et peale 6 ei söö. Lõuna ajal piirdun supiga ja enne 6 viimaseks toidukorraks väike jogurt, kolmapäeval koos väikse müslikogusega. Hommikuks 2 suurt võileiba kahe poolega ja kõige väiksem karbike kartuli-singisalatit. Vahepalaks õun. Kõik. Seda on uskumatult vähe minu jaoks, kuna aga vett joon kõvasti - nii 2 l päevas - siis söögiisu kui sellist üldse ei ole.
Sporti teinud pole, tööpäev kestab mul 6-19-ni ja lihtsalt ei jaksa. Kuna aga töö on istuva iseloomuga, siis saab sellise väikse toidukogusega ideaalselt hakkama. Kodused külmkapiahvatlused on need, mida tuleb karta, tööl sellevõrra lihtsam.

Ma NIII tahaks ja loodaks, et ma sel nädalavahetusel kursilt ei libastuks!!!
Tavalised vabandused õgimahakkamiseks ongi sellised, et: "täna on reede, ma ju pean ennast premeerima selle eest!"
"hommikul võib end võileibadest täis puukida, küll ma õhtul söön tervislikumalt!"
"ahh, kui juba hommikul kursilt kõrvale kaldusin, siis enam vahet pole, vahest võib endale ka õhtul rasvasemaid toite lubada!"
"noh, kui juba eilne laupäev nihu läks, siis vahet pole, mis ma siin tänagi end piiran ja tagasi hoian, kaalualandamine ei ole ju mul mingi eksistentsiaalne probleem"
"paksud on ka inimesed ja enamusel neist on armastavad mehed ja nad on lugupeetud kolleegid"
jne.

Niisiis,
hommikusöök piirdugu 2 võileivaga (ma olen neid võimeline 10-ringis sööma)
katsun võtta vahepalasid õunte näol

joon vett (nädalavahetusel kipub isegi veejoomine ära ununema, kui just midagi pohmelli-laadset ei ole:))

mõtlen ilusatele riietele, mis mulle suvel taas selga mahuvad

ei söö peale kella 6

sünnipäeval magusat ei söö ja toitu tõstan endale vaid 1 kord.

Tänan tähelepanu eest!
Mul on tõesti tunne, et kollektiivis peitub jõud ja me suudame oma eesmärgid täita!!!

6 Comments:

  • Mnjaa, veejoomine ongi vist enamasti asi, mis ära ununeb, st et kui ei ole harjumust liitrite kaupa vett kulistada, siis unustadki väga lihtsalt ära. töö juures on selles mõttes lihtsam, et kui oled juba taibanud endale selle veepudeli lauale sokutada, siis ikka on meeles juua ka.
    aga väga-vähese-söömise-dieetide juures on kõige suurem häda, et raskus tulen umbes nädala pärast. Sinnamaani on organism kenasti hakkama saanud, aga siis ütleb, et wtf, kas rohkem ei hakkagi süüa saama??!! ja siis on juba raskem ennast tagasi hoida. Tean omast käest :) Ma ei taha ära sõnuda ega halvasti öelda ega midagi, lihtsalt teavitada võimalikest ohtudest.
    Võileibasid meeldib mullegi süüa, aga tegelt on need vist õigem asendada pudruga. Ja üldse mitte võileiba süüa. Ja saia süüa nii vähe kui võimalik, mina vahepeal ei söönud üldse, aga juustusaiale on ikka väga raske vastu panna, ta kohe kutsub sind enda juurde... :( aga üks õige kaalulangetaja varub endale piisavalt igasugu juurikaid ja muidu köögivilja, et siis haugata, kui kõht tühi tundub olevat (sest tühja kõhu tunne paneb organismi säilitamisrezhiimile, et mine tea, millal jälle antakse), minul näituseks on porgandid ikka laual. Iseasi, kas ma neid kogu aeg söön muidugi.
    Ega ma liialt targutaja või kõiketeadja muljet ei jäta? Oma kogemusi ja head nõu tahan ainult jagada, vabandust kui see kuidagi teisiti välja kukub.

    By Blogger luize, at 24 märts, 2006 08:52  

  • Luize, õiget juttu räägid. Ma ise tean väga hästi, et kodus ma nii vähese söömaga hakkama ei saa.
    Kahjuks olen ma sellist tüüpi, et juba ainuüksi torditüki nägemine lisab kaalu, söömisest rääkimata.
    Ja söömine üldiselt on üks kõige lemmikumaid tegevusi, gurmaan ja hedonist, nagu ma olen:)))
    Seega, et anda mingi tõuge kaalulanguseks, ei aita minu puhul midagi muud, kui söögikoguse piiramine. Sest ma söön üldiselt tervislikku ja vähese rasvasisaldusega toitu. Liialdamine on mul kahjuks veres, juba lapsepõlvest mäletan, kuis võisin korraga vabalt ära süüa kolmveerand saia cm jämeduste lemmikvortsiviilakatega iga saiatüki peal:)
    Eelmisest kaalulangemise ajast mäletan, et lubasin endale kõike, kuid kogused olid väga väikesed (minu mõistes:)).

    By Blogger Anu, at 24 märts, 2006 11:14  

  • Heh, alkoholiga peaks dieediajal suhe puuduma, ütlen ma. Sest švipsis peaga on palju kergem oma lubadusi unustada ja üheks õhtuks uusi reegleid /täna ma söön!/ teha. Nagu näiteks mul laupäevasel sünnipäeval siiski juhtus. Õnneks sõin vähese kalorsusega asju (hapukurk, sink)ja magusat ega rammust ei söönud.
    Vesi tuleb tõesti 2-liitrisesse kannu panna, siis on selge ülevaade, palju jood.

    By Blogger Anu, at 26 märts, 2006 17:26  

  • ma arvan ka et alkoholiga võiks suhe olla minimaalne :)

    ja Anu, Sa oled ju ülitubli, kui sünnal vaid lahjade asjadega piirduda suutsid. Kolmapäeval paistab ilmselt ilus number!

    By Blogger Kajakas, at 26 märts, 2006 17:37  

  • Hakka siis muretsema, kui ma suudangi juuniks 10 kg maha võtta:))) Hea, kui viiski saab, seegi tundub täiesti uskumatu numbrina. Samas mulle tundub, et ma olen järje peale saanud, ja vahelduseks on väga mõnus endale piiranguid seada ja neist ka kinni pidada.
    P.S. Ma pole öelnud, et ma alkoholi joomist piirama hakkan:)Lihtsalt sellega kaasnevad omad ohud:)

    By Blogger Anu, at 27 märts, 2006 15:25  

  • Mulle tundub ka, et sa oled otsa peale saanud! Väga rõõmustav! Tubli! :)

    By Blogger Anneli, at 27 märts, 2006 23:07  

Postita kommentaar

<< Home