kolmapäev, märts 22, 2006

Kolmapäev

Ei ole siin siis mitte kalapäev vaid kaalupäev.
Tere. Olen uus ja ei tunne veel traditsiooni, et ennem kaalume ja siis kirjutame? Mul on täna ees trenn ja kaaluda saan alles seal, aga siis ei saa jälle kirjutada. Ja trenni kaal pidavat valetama ka.
Mulle on muidugi üldse arusaamatu, et mul ei ole kaalulangetamine selle pooleteise aasta järel õnnestunud. Tõsi, esineb tagasilööke ja ega mul pole miskit ranget dieeti, aga samas ei söö ma ka midagi sellist, mis kindla peale kaalu juurde annab. Igasugu rämpsvärki, väga magusaid asju, hilja õhtul ka ei pugi ning sinna juurde veel tenn ka- peaks ju piisama. Aga millegipärast ei piisa, st et kaal ei liigu õieti kuhugipoole. Novembris loobusin suitsetamisest, see annab vist siiani oma osa, samuti vastikud hormoontabletid, mille võtmisest loobusin aastajagu tagasi. Või on see tavaline probleem, et nö normaalse elu juures ei õnnestu ikkagi kaalust maha võtta?

Aga mis kella kuuesesse söömisesse puutub, siis kui olla kella 23.00-ni üleval, siis peab kindlasti ühe korra veel sööma, muidu läheb kõht tühjaks. Aga süüa siis näiteks porgandit. Selliseid õpetussõnu jagatakse meil spinningutrennis.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home