neljapäev, märts 30, 2006

Neljapäevane tagasivaade ja kaalumine

Hommik!
Üritan säilitada reipust, sest minu õuduseks näitas kaal eile 75 kilo! Neetud. Ta võis muidugi valesti ka näidata... ma arvan, et ainus võimalus on kaal koju muretseda. Aga võtkem see 75 siis algkaaluks, millest tasapisi allapoole liikuda.
Treenerid on alati rõhutanud seda, et tegelikult on peaülesanne kaotada kehast rasva ja muuta see lihasteks. Ning kui lihas hakkab kasvama, võib kaalu isegi juurde tulla, sest lihas kaalub teatavasti rohkem kui rasv. Aga seda va rasvasisaldust ei ole ma ammu, st veebruarist alates mõõtnud vist. Ja ma tean, et mu praeguse treenituse juures ei näita see mõõtmine midagi head.
Aga vähemalt ei langenud ma eile halva tulemuse peale lausa masendusse ja näksisin ka ainult natuke juurvilju. Algus seegi.

2 Comments:

  • Alati tuleb kaaluda hommikul enne hommikusööki, siis näitab kaal umbes kg vähem kui õhtul:)
    Riided lisavad ka umbes kg.
    Ma tahaks endale 100g täpsusega näitavat kaalu, siis oleks iga mahaläinud gramm kenasti arvel.

    By Blogger Anu, at 30 märts, 2006 11:14  

  • Homme lähen ostan endale kaalu. Udupeened maksavad kahjuks liiga palju, katsun leida midagi, mille hinna ja kvaliteedi suhe oleks enam vähem. Ja ma salajas ikka loodan, et see trennikaal näitas valesti :)
    Aga üldiselt ma kaalun ennast ilma riieteta. Aga see hommiku värk on jah hea nipp. Hakkan seda tegema.

    By Blogger luize, at 31 märts, 2006 10:18  

Postita kommentaar

<< Home