kolmapäev, mai 17, 2006

Ikka langeb

Sel nädalal on lõpuks ometi põhjust sõna võtta :) Kuigi juba eelmisel nädalal tundsin ennast kergemana, ei näidanud kaal kolmapäeva hommikul mingit muutust. Seekord aga oli siis -0,5 kg ehk kõik kokku nüüd -2 kg. Väga visalt muidugi läheb. Kindlalt on põhjus selles, et kuna lõpetasin rinnaga toitmise, siis saan endale rohkem lubada, kui varem ja kuna ma juba üle poole aasta ei olnud ei šokolaadi ega kooki ega muud sellist söönud, siis loomulikult olen nüüd kaotatud aega tagasi teinud. Seega on see pisikenegi langus väga tore. Ja kui ma nüüd ennast veel kätte võtan ja natuke aega jälle ei maiusta, siis peaks asi edasi edenema :)

2 Comments:

  • Minu kogemuse järgi on rinnaga toitmine parim kaalulangetaja. Ühelt poolt ei saa igasugu asju süüa, teisalt see imemine iseenesest võtab viimase välja.

    Mina isiklikult kaotasin sel ajal peaaegu 10 kilo, praegu ei õnnestu mitte ühegi nipiga saavutada kaal, mis tissitamise lõppedes oli.

    By Blogger luize, at 17 mai, 2006 10:43  

  • Ei aidanud see tissitamine midagi. Laps oli lihtsalt allergiavaba. :D

    By Blogger Triin :), at 17 mai, 2006 17:25  

Postita kommentaar

<< Home