neljapäev, august 10, 2006

Tähelepanu. Valmis olla. Läks.

Tere!

Mina olen Mari-Leen, elan Saksamaal, viimased 7 aastat olen olnud ülekaalus ja nüüd mõtlesin, et eksperimenteerin ühe nädala, süües ainult lahjasid tooteid. Ja asi toimis, 5 päevaga võtsin alla 2.1 kg ja 9 päevaga juba 3.2 kg.

Kirjutasin oma kaalujälgimisest ka enda päevablogis

Nüüd hakkan siia kirjutama :-)

Mida ma varem ei söönud, ei ole kogu oma elu jooksul söönud, on keedetud juurviljad ja pudrud.
Aga, kuigi väga ei maitse, saan hakkama :) Liha ei taha enam üldse näha..

Kirjutasin 9 päeva ka kaalu-päevikut, lisan selle siia.

1. augustil hakkasin siis kaalu jälgima. Mul on kodus digitaalne kaal, mis näitab erinevat kaalu, olenevalt siis kohast, kus ma kaalun.. Toas (vaipkattel) kaaludes olin 78.6 kg, köögis (reliinil) kaaludes olin 82.4 kg, vannitoas (kiviplaadid) kaaludes olin 80.1 kg. Võtame siis maksimumi ehk 82,4 (millest ma aru ei saa, kuna riided on sama nr, mis siis, kui ma 76 kaalusin, iseenesest a 7kg juurde võtmisega peaks teksad kitsaks jääma.. UUED teksad.. ei peaks jalgagi minema..) Ok, see selleks, algkaal siis 82.4 kg.

1 august

Käisin poes (31sel), ostsin igast vähese rasvasisaldusega ja muidu lahjasid tooteid. + hulganisti gemüset (juurvilja/puuvilja)
Hommikuks sõin herkulapudru (või putru?! Ma tegelikult ei armasta pudrusi.. no ma ei ole väga tervislike eluviisidega). Panin sinna pisikese võisilma, magusaid pudrusi ei kannata ma hoopiski.
Lõunaks sõin 3 kanakotletti (rasvasisaldus mingi 0.9%) ja suure virna salatit (kurk, tomat, lehesalat, redis ja kodujuust)
Õhtul närisin porgandit ja õuna.

2 august

Hommikuks sõin näkileivaga (issand kui haige sõna.. Knäckebrot ei ole märgatavalt parem) 4 „võileiba“ - lahja singi ja lahja juustuga.
Lõunaks sõin ühe viini snitsli koos a poole kilo lillkapsaga.. (oksendama ajas, kui aus olla. Ma ei armasta kohe mitte üldse keedetud juurikaid, proovisin küll suht kõvaks jätta hautamisel, aga ikkagi.. aga sundisin end sööma)
Õhtuks jälle porgandit ja õuna, nektariine vahele.

3 august

Hommikuks jällegi võileivad, ei rohkem ega vähem, kui neli.
Lõunaks tegin krabisalatit – redis, tomat, kurk, salat, krabid, oliivid, kodujuust ja keetsin umbes 10 grammi riisi kõrvale :D Ühe kotikese kahe peale. Salatit oli megalt!
Õhtuks jälle nosisin porgantid/õuna/nektariini

4 august

Hommikuks herkulapudru, 2 võileiba
Lõunaks sõime kaks kuuma võileiba – täisteraleivaviil, tomat, kanakotlett, redis, paprika, juust..
Õhtuks keetsin mõnusalt soolaseid kartuleid ja kõrvale kuhi salatit (seesama mis eelmistelgi päevadel, kodujuustuga)
Kuna ma aga olin üleval mingi kella 2ni, siis kell 23 tekkis julm nälg, käisin ainult külmutuskapi vahet, vaatasin ja mõtlesin, ei ma ei söö ja panin ukse sama targalt kinni. Lõpuks närisin kaks porgandit ja läksin magama.

5 august

Kaalusin.. - 2.1 kg.. Jee.. Jätkan :)
Hommik algas poeskäiguga. Arve oli jällegi 40 euri tuuri ja süüa nii 4-6 päevaks. Lahjasi asju endiselt, sest kui ma kaalusin ennast ja number mulle meeldis, otsustasin lahjade toitudega jätkata.
Koju tulles sõin neli näkileiva võileiba, ikka oma lahja singi ja juustuga..
Lõunaks/õhtuks (a kell 18) sõin mehe soovil paar tükikest kebabi liha ja mingeid kauboi kartuleid, suure hulga salatiga ja kui aus olla, mulle ei maitsenud. Olen vist lahjaga juba ära harjunud..

6 august

Hommikuks olid võileivad, aga ka paar ahjus soojaks tehtud kuklit (sihvkade, mooniga..), mida mees mul jumaldab. Sõin ka ühe. Pakilt ei leidnud mingitki informatsiooni kalori/rasva/kamakaks mille sisalduse kohta. Lisaks sõin paar näkileiba.

Õhtuks sõin kaks kuuma kanakotletti (väiksed) ja 3 viilu näkileiba ja ohtralt tomatit.
Rohkem vist täna ei söö.

7 august

Hommikul sõin 2 võileiba (näki oma :P) ja läksin kooli. Tegin endale teraleivaga 2 võileiba kaasa, et vältida nurgapealset pagariäri ja frikadelli ja hapukapsaga võileiba.. Kooliga oli nagu oli.. Tulin koju, avasin veini. Närvid olid läbi. Pool pudelit läks kulinaga alla.

Kella 19 ajal sõin oma kooli-kaasa-tehtud võileivad ära.

Kell 23 oli mul külaline eestist, kellele sealiha seente-juustuga tegin. Sõin ka pisikese tüki. Moepärast. Ei maitsenud :S + pool pudelit veini ja pool klaasi sidruniõlut.

8 august

Asjaajamine, hommikul 2 näkileiba..
Lõunat sõime linnas, valisin küll vaid salativalikust endale kuhja head ja paremat, kuid feta juustu salat oli rohke õliga, tundsin, kuidas grammid tagasi tulevad :D
Õhtul kodus jõime üle saja aasta teed, koguaeg muidu vett või mahla. Tee maitses jube hea. Juurde paar võileiba.. Suitsuvorstiga, mida ema Eestist saatis. Kurat, kui hea. Lisaks õun. Ja siis sain aru, et tänane päev on käest ära läinud ja sõin 7-10 kommi (Kinder Bueno mingid kommid) ülejäänud surusin mehele ja ütlesin, et söö ülikiirelt, muidu ma võtan tagasi..

9 august

Hommikul hakkasin uue hooga, lahjat sinki ja juustu..
Lõuna magasime maha, sest meil oli palju vahele jäänud. Esmaspäeval magasime ainult 4 tundi ja eile (ehk teisipäev vastu kolmapäeva) 6 tundi.
Kell pool seitse oli õhtusöök. Loomaliha kotletid, ma sõin 3 pisikest ja roheklt mozarellat ja tomatit.

10 august

Kaalusin. Ma ei oleks seda uskunud.. 9 päevaga MIINUS 3.2 KG, aga ilmselt oleks rohkem, kui ma ei oleks ühel päeval end käest ära lasknud.. Niiet toimib küll see lahja-söögi-värk.

Kirjutamiseni!

3 Comments:

  • Tere tulemast! Oled kaalulangetamise päris põhjalikult ette võtnud. Menüü tundub üsna range, igal juhul õnnitlen keedetud köögiviljade ja putrudega tutvusetegemise puhul, tegelikult võid proovida õhtuti ka midagi veidi toekamat kui paljas porgand-nektariin, nt jogurt või näkileib mingi kerge kattega vms, siis ei hakka organism nälgajäämishirmus ainevahetust pidurdama.

    By Blogger Aari, at 10 august, 2006 15:56  

  • Tore! Meil oligi värsket verd vaja, ma mõtlen:) Ja ma pole üldse kade, et sul 9 päevaga sama palju alla on läinud, kui mul umbes 3 kuuga:) kuna mida rohkem kaotada on, seda kiiremalt alguses läheb. Aga sa oled tubli ka olnud, ja see innustab teisigi!

    By Blogger Anu, at 10 august, 2006 17:18  

  • ei ole siin mingit singisöömist õhtul :)

    alguses ma mõtlesin, et ma ei söö peale 18, aga kuna ma olen rohkem öö inimene, siis sobib minu puhul kuskil kell 20, sest ma ei lähe magama enne 12-1 öösel..

    aga ma üritan ikkagi kuskil kella 17-19 vahel süüa toekamat ja siis ala kell 21 kui isu tuleb õuna või midagi..

    seedimine on mul nagu linnul :D

    By Blogger Mari-Leen Albers, at 10 august, 2006 18:27  

Postita kommentaar

<< Home