kolmapäev, september 06, 2006

Hoogsas rütmis

Ja esialgu mitte tantsu vaid väntamise saatel. Kaaluga on sama. Muutusi pole, ehkki üleeile oli nati parem juba. Aga ma näen rõõmuga, et Kajakas pole saand aega muutusi sisse viia, seda see kooli algus teeb :) Ma muidugi loodan, et tal see aeg tekib, kui mul langema hakkab. Siis kindlasti.

Aga trennis oli mõnus. Täna lähen jälle ja siis laupäeval. Järgmisel nädalal võibolla võib mõne jõupäeva juba sekka võtta. Aga üldiselt ma plaanin seda kepikõnni juurutamist ikka ka, näiteks hommikul, kui mul varakult pole vaja tööle minna. Vastasel juhul peaksin kell neli hommikul tähtvere pargis möllama, ei usu, et see kuidagi kasulik on.

Nii jah. Lootus jääb. Andke ikka märku endast, tibud.

2 Comments:

  • jajah, mul sama jama, et kell 4 just kepikõnnile ei tõtta. siis võiks juba öelda, et sport on tervisele kahjulik:)
    vänta siis rõõmuga!

    By Blogger Anu, at 06 september, 2006 09:31  

  • Ma just rääkisin ühe asjatundjaga varahommikusest sportimisest ja ta rõhutas samuti, et uneaja arvelt ei ole mõtet füüsilist aktiivsust tõsta, kasutegur jääb väga napiks ning lõpuks kurnad lihtsalt organismi. Meie hommikused kepikõnnituurid jäävad vist varsti ka ära tänu pimenemisele, sest kodupargis valgustust ei ole :-((

    By Blogger Aari, at 06 september, 2006 13:56  

Postita kommentaar

<< Home