reede, november 24, 2006

-200g

oehh eksole, no mida tulemust. Tulemust ju põhimõtteliselt polegi. Nagu pole ka tuju selle punktilugemisega tegeleda. Eelmisel nädalal oli kohe nii kehv tunne, et jätsin kj vahele ja magasin hoopis pikalt-pikalt. Eile siiski läksin ja hea on, sest muidu oleksingi vist vankrilt maha kukkunud. Probleem on mul selles, et 5 kukkunud kilo lasevad riietel seljas normaalsemad paista ja enesetunne on juba üsna okei. Ja motivatsioon on seetõttu nagu nõrk. Aga igal juhul püüdleme edasi, pole midagi.
Sportimine on muutunud üheülbaliseks ja väheseks: hommikul jalgsi tööle (3,5km), õhtul tagasi. Rattaga mõned sõidud (~10 km üle päeva), kord nädalas pilates. Jama, aga rohkem ei jaksaks ka.
Virin ja kiun nüüd ka siin blogis mul :D

Sildid:

4 Comments:

  • kajak, minu meelest oled sa lausa suurepärane! kui lugeda seda, mida kõike sa teed. mul ei tule pooltki nii hästi välja. ja pooltki nii hästi ei kuku see kaal kah. 200 miinust on väga kobe.

    ma ikka mõtlen, et kui aeglaselt kaal langeb, siis ehk kuidagi nagu põhjalikumalt või. võimis. noh selle loogika järgi, et mis kiirelt kaob, see tuleb kiirelt tagasi ka ja kui veab siis veel kahekordselt. nii et olgu tervitatud aeglane kaalulangus!

    sellise tihedusega sportimine nagu sul on igati mõistlik, seda ütleks iga treener sulle kindla peale.

    aga ole kena inimene, muuda kaalunumbreid tabelis kah. siis on nati kenam vaadata endal. mul st. enda numbreid. tähhhhhhh!

    By Blogger luize, at 24 november, 2006 10:56  

  • sorri-morri luize, olen tõesti laisk olnud :(
    Andke teised ka märku, kelle kaalumuutus mul fikseerimata on jäänud

    By Blogger Kajakas, at 24 november, 2006 12:02  

  • mul peaks -3 asemel -2 tabelis olema...

    By Blogger esta, at 24 november, 2006 14:38  

  • hee, mul on sama asi, et 5 kadunud kilo tegid silueti vähe sirgemaks ja nüüd motivatsioon seevõrra nõrgem:)
    aga ma ikkagi proovin veel 5 kg alla saada, kuna siis istuvad riided veelgi kenamini, ja vanad riided mahuvad selga kah:)

    By Blogger Anu, at 25 november, 2006 11:19  

Postita kommentaar

<< Home