kolmapäev, november 15, 2006

Eeeee...

Noh, tegelikult on pool kilo juures. Ehk siis 70,5 ja -4,5. Aga see pole nüüd aus, kui Kajakas selle paranduse ära teeb ja eelnev -5 ei paranenud kahe nädala jooksul sugugi...

Kokkuvõttes ilmselt on tõved süüdi. Pole saand liigutada. Sel reedel katsun spinninguga õnne lõpuks, peale kahenädalast pausi. Ja tegelikult olen kahel hommikul tööle kepikõndind. Eriti midagi ei ole, aga midagi ikka.

Aga inimesed, kes pole mind mõnda aega näind, teevad vähemalt tähendusi kaalulanguse kohta. Noh, kui välja pressida :)

Ja Triinu, kussa siis varjad endast? Karupark kutsub!

3 Comments:

  • ma pean nüüd kekkama, et hoolimata tundmusest, et ka sel nädalal pole ma alla võtnud, teevad inimesed mulle aegajalt komplimente, et ooo! sa oled jälle alla võtnud!
    huvitav, kust nad seda võtavad? satuvad mind vaatama, kui mul on kõht sisse tõmmatud? või on siis mõnel päeval sobivamad riided, mis paksemaks ei tee...
    a noh, lahe igatahes.
    hoiame kurssi:D

    By Blogger Anu, at 15 november, 2006 12:29  

  • kolmapäeval olin suures kepikõnni-tuhinas nii hoogsalt vehkind, et kepi otsast ühe jubina ära kaotasin. kummalisel kombel ootas see mind koduteel, nii et koju tagasi minnes korjasin selle jälle üles.

    homme trenni üle pika aja. näis kuidas mõjub.

    By Blogger luize, at 16 november, 2006 18:11  

  • Jippi, täna hommikul ületasin maagilise 70 kilo piiri ja kaal näitas 69,7!

    Asi edeneb, härrased! Vaatame mis järgmine nädal toob, kas rõõmusõnumeid või kahetsuspisaraid

    By Blogger luize, at 17 november, 2006 11:55  

Postita kommentaar

<< Home