neljapäev, november 16, 2006

Üle pika aja

Tere jälle!

Pole siin pikalt sõna võtnud, sest polnud nagu midagi öelda. Ma pole end pikalt kaalunud, sellepärast ei või ka kindel olla, et number pole hoopis hea mitme kilo võrra suuremaks tõusnud kui kunagi siin alustades.
Mitu korda olen mõelnud sellele, et miks mul asi ei edene. No tee mis tahad, aga äkki ma olengi üks neist inimestest, kellel lihtsalt POLE tahtejõudu?? Hakkab tunduma, et nii ongi.

Aga miks ma siis ikka siia blogi tagasi tulin? Täna sadas mulle paras üllatus sülle, mis tõmbab senistele maiustamistele ja üle jala söömistel kriipsu peale.
Tänu sooleprobleemidele pean loobuma pea igasugusest magusast, jahutoodetest (lõunased pirukad jäävad ära) ja kõigest, mis vähegi seedimisele halvasti võib mõjuda. Eelistatud on igasugune keedetud toit, eriti juurikad ja muu värske kraam. Jooma pean ka rohkem hakkama, sest vedelikupuudus ka oma panuse hädadele andnud...
Ja kuigi need muutused pole otseselt seotud kaalulangetamisega peaks selline positiivne mõju sellel siiski olema. Kaalulanetamise eesmärgil ma ei suutnud endas leida tahtejõudu, aga kui arstid ähvardavad opiga siis suudan ennast kokku võtta küll. Sest kui ma midagi siin ilmas üldse oma kehakaalust rohkem vihkan, siis on need haiglad.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home