kolmapäev, jaanuar 24, 2007

Midagi vist liigub

Ehk siis uued numbrid: -5,5

Noh, see nädal on tegelikult eriti vilets olnud igasuguse kaalulangetamise tegevuse mõttes. Kõige tipuks ei suutnud ma üleeile trennist tulles vastu panna hõrgutavale kalapraele, mille olin enne valmistanud ja mis kenasti ahjus lõhnas. Õudne. Mina ei saa aru, kuidas, teie, kokatädid, suudate siin üldse midagi langetada kõigi nende retseptide keskel? Ma vähemalt viitsin väga harva mingit ülirooga vaaritada.

Aga igatahes, mõtlesin, et võiks trennile rohkem pihta anda, niikaua kui tervist on ja miski gripp ei ründa. Ja selle sõudeergomeetri koha pealt olen saand positiivseid soovitusi, peaks minema proovima siis. Järgmine nädal, praegu ei ole raha.

Ahjaa, kui lumi on maas, siis keppidega ka rõõmsam vehkida. Kõik arvavad kaugelt, et suusatad :)

2 Comments:

  • Eks vaheldus füüsilises tegevuses ole ka oluline, nii et anna siis teada, kuidas sõudeergomeeter mõjub. Pilatese osas pean aga tunnistama, et ei leia oma arvutist tunamullu allalaaditud faile üles, tee või tina. Aga uuri eMulest Mary Winsori (oli vist ikka selline nimi) pilatese allalaadimise võimalusi, mina igatahes sealt endale need sain.

    By Blogger Aari, at 28 jaanuar, 2007 17:07  

  • Oligi nimi valesti - tolle Hollywoodi pilatese-guru õige on Mari Winsor

    By Blogger Aari, at 28 jaanuar, 2007 17:10  

Postita kommentaar

<< Home