kolmapäev, mai 17, 2006

stabiilselt

mul jälle pool kilo miinust, noh vist isegi rohkem, aga kuna mul poolekilose skaalaga kaal, siis ma ikka ei kilka siin midagi, jääb nats järgmiseks nädalaks ette :P

Ma olen rahul, sest stabiilne kaalukadu on hea, pigem aeglane, ent kindel langus.

Pühapäev ja nädalavehtus üldse, olid rasked ja esmaspäevane kaal oli inetu, õnneks oli tegu siiski ajutise-hetkelise tõusuga.

Väga-väga tahaks nüüd korraks kaalujälgijatesse minna ja kontrollkaalumise teha, siis oleks päris kindel, et mitu kilo mul veel on oma rahulolukaaluni. See kodukaal mul näitab ikka täiesti haigeid numbreid, õnneks kõik muud näitavad väiksemaid :)
Aga häbi on ju minna, alles olin kuldliige ja nüüd totaalselt hukas jälle omadega.

Liikumine on kireks kujunemas, sest mul spordiplaan näeb ette üle hommiku pargis kepitamist ja eile ma just käisin. Täna seisin kolm minutit mõtlikult akna all ja park oli nii kutsuv, et haarasin aga jälle kepid ja panin ajama. Pärast oli tohutu rahulolu, suisa narkootiline.
Täna plaanin ujuma minna ja pilates on ka pühapäeval. Paar korda nädalas teen kodus lisaks 20 minutit pilatest ühe video järgi.

Katsun samal punktilugemise ja liikumise lainel jätkata.

Motoks samad sõnad nagu Anul: «Edasi jäneseparv...»
ja nagu Triinul: «Hüvasti sangad!»

Sildid:

8 Comments:

  • Mul oli sama asi, et esmaspäeval kaal näitas ikka jubetumaid numbreid, samas oli see väga distsiplineeriv!
    Loodan ka peatselt kepitamise-lainele saada, ootan paremat tervislikku seisu ja vähemtuulisemaid ilmu:)

    By Blogger Anu, at 17 mai, 2006 10:34  

  • novot, mina kepitaksin ka hea meelega selles pargis, mis mul kohe maja kõrval on. aga paraku on see natuke teise suunitlusega park, ehk siis seal võib pigem kohata joodikuid ja asotsiaale. ei taha väga minna.

    tähtvere on selles osas ikka hoopis parem, seal se põhikepp meil tartus vist käibki.

    By Blogger luize, at 17 mai, 2006 12:40  

  • ahahaaa :)

    meil ka selline teise suunitlusega park ja õhtul ma sinna ei läheks. Sellep ma varahommikuti kepitangi. Siis ikka suht ohutu joodikud ja asotsiaalid on alles omades urgudes :D
    Ja täna oli juba üks teine kepimutt ka platsis. Hoogustuv liikumisviis ma ütlen!

    By Blogger Kajakas, at 17 mai, 2006 12:50  

  • nagu ma aru saan, on meil tekkimas Kõvade KepiMuttide Ühendus:D
    Ja see on juba üleeestiline ning isegi ... mitte just rahvusvaheline, aga Euroopasse laienenud:)

    By Blogger Anu, at 17 mai, 2006 13:50  

  • No kus see joodikute park on Luize? Ma ka kepitamismaias. Siiasamma jäävad Hurda ja veidi edasi karuga park. Milline see sinu lähedal on?

    By Blogger Triin :), at 17 mai, 2006 17:27  

  • no karupark ikka. ma näen seal väga harva pesitsemas kedagi muud kui joodikuid või lihtsalt imelikke inimesi. ahjaa, päeval käivad koolilapsed ka jooksmas, aga nende vahele ei lähe ju sähvima. ma kujutan ette, et kui mul õnnestuks mõnda martha keka tundi sisse trügida ja kepitada tähtsa näoga, ta ei räägiks minuga kuni gümnaasiumi lõpuni.

    kahekesi oleks muidugi julgem võibolla. aga mulle ikka tähtvere meeldib rohkem tegelt. tahad minna? lähme siis. millise valime?

    By Blogger luize, at 18 mai, 2006 08:09  

  • Ei noh, Saan nt homme ja ülehomme ja üleülehomme ja esmasp ja neljap ja reede :D
    Võime Supilinna ka minna ja Heidi peale võtta...

    By Blogger Triin :), at 18 mai, 2006 16:13  

  • Ei noh, Saan nt homme ja ülehomme ja üleülehomme ja esmasp ja neljap ja reede :D
    Võime Supilinna ka minna ja Heidi peale võtta...

    By Blogger Triin :), at 18 mai, 2006 16:13  

Postita kommentaar

<< Home