laupäev, juuli 15, 2006

Korrapidaja tuli!

olen teid kallikesi siin unarusse jätnud, aga katsun nüüd asja heaks teha.
Panen kohe kõigi toredad tulemused tulpa kirja, no vähemalt katsun. Kellel viga sisse jääb, siis palun antagu teada :)

Ise olen nõrk. Laagrielu ja pidev söömine lisasid 2 kilo, 1,5 neist on jätkuvalt seljas. Ja tuju langetada hetkel üldse pole. Samas esmaspäevast hakkan kindlasti jälle tubliks. Hakkan rõõmsalt keperdama ja punkte lugema! Plaan on vähemalt selline

Olge teie tublimad!

Sildid:

2 Comments:

  • ehee, korrapidaja :)

    ma vaatan, et sina oled vist üldse kõige tublim siin, nii et need 1,5 ei tohiks väga suureks probleemiks olla.

    ma ise vaatasin mõni päev tagasi, et varsti saab juba miinuse järele kolmega algava numbri kirjutada... kaal ronib alla vaikselt, aga tundub et sihikindlalt. entusiasmus suureneb.

    By Blogger luize, at 17 juuli, 2006 12:41  

  • korrektuur: anu on muidugi tublim!

    võibolla ei võta mina asja piisavalt tõsiselt? peab järele mõtlema.

    By Blogger luize, at 17 juuli, 2006 12:42  

Postita kommentaar

<< Home