reede, juuli 07, 2006

Esimene edukas päev

Eile siis käisingi õhtul Kaalujälgijates ära ning minu õnneks ei olnud neil sellel korral just loengut, rühmajuht sai terve aja minuga tegeleda. Väga vahva naine on :)
Igatahes tänane päev on mul hästi läinud. See punktilugemine ei olegi selline keemia nagu arvasin olevat. Usun, et sain päris hästi hakkama, no punkt siia-sinna võibolla kõikus, kuid anname andeks eks :)
Igatahes ma pole kunagi tundnud, et nii vähe süües võib kõht nii täis olla. Hommikusöögiks võileivad, lõunaks kohalikus pubis marineeritud kana ning õhtuks keerasin ise salati kokku: õun, tomat, kurk, kodujuust, keedetud kana ja spl majoneesi. Isegi ema sõi ja kiitis, kuigi ta mu optimismi on siiani kerge eelarvamusega suhtunud.
Ja ma tean, et ma üldse ei peaks ennast kohe kaaluma, aga kui eile õhtul näitas kaal 80,6 siis praegu 78,2. Mitte et see mingi fenomenaalne langus oleks, kuid ilmselt varem ta õhtuti sellepärast suurem olnud, et pidevalt näksides magu kogu aeg töös. Täna sõin viimati kuskil kuue ajal, kuid kõht pole siiani tühi.
Nüüd pittu minek ning hasart on nii suur, et joon vist öö otsa mineraalvett :D Mitte, et ma kaine autojuht oleks, aga ma loodan, et mu organism teeb mulle pärast ühe suure pai, et ma teda mingi jamaga ei tapa.

2 Comments:

  • super! kohe hea meel, et sul nii hästi läheb! enda kogemuse põhjal tundub mullegi, et edu võti on korralikud söögikorrad ja hoolikas punktiarvestus.

    By Blogger Aari, at 09 juuli, 2006 21:14  

  • Tagantjärele veel jõudu ja esimesed tulemused on ju tublid! See innustab.

    Aga alkoholi joomine on küll paha asi jah. Hiljuti just tuletasin seda endalegi meelde...

    By Blogger luize, at 12 juuli, 2006 06:53  

Postita kommentaar

<< Home