kolmapäev, juuli 05, 2006

jaanipäeval rinnuni on rohi

Niisiis!
Sai siin mõni päev tagasi ohkida, et kõik ei lähe nii nagu peab. Noh, vähemalt eriti ei ole vaja raporteerides pabistada, mistap teatan oma tänahommikuseks kaaluks 72,4 kilo ja hetke tulemuseks siis -2,6. kerge tagasilöök, aga õnneks ainult kerge.

Aga kuhu siis jääb teooria kinnitus, et suvel ei taha eriti süüa? Mina küll tahan. Ja ilmselt on ees ootamas karm talv, sest miks muidu on minu keha otsustanud varude soetamisega juba jaanipäeva paiku alustada? Creepy.

Tegelt pole hullu. Optimistlik meel. Aga laupäeval läheme pulma (üle mitme aasta, täitsa huviga ootame kohe), kus kindlasti on oodata suuremat sööma- ja joomapidu. Võibolla rahvalikud mängud kompenseerivad vähe.
Kiigele-kiigele!

4 Comments:

  • hoo, luize, 200 grammi on küll jube tagasilöök:)))
    peab vist ikkagi õnnelik olema, et mul poole kg kaupa näitav kaal?;)
    ma ei viitsi postitama hakata enne kui mul endine kaal tagasi, aga äkki juba homme ongi, rabelemist palju ja süüa nagu ei viitsigi:) (st täna ei olnud aega eriti)

    By Blogger Anu, at 06 juuli, 2006 23:06  

  • haa haa!
    ebaaus muide, mina panen küll kõik kogu aeg kirja... isegi siis kui ei tahaks.

    ja mis tähendab endine kaal tagasi, see kaal mis parajasti on. hmhh.

    ma mõistan küll, et inimestel on vist praegu muud teha kui end kaaluda paaniliselt. õnneks ei lase mina ennast sellest segada :)

    By Blogger luize, at 07 juuli, 2006 11:00  

  • no see 64,5 kg, mis enne puhkust oli:)
    ja ongi täna juba tagasi, isegi 64 juba näitas ka korraks. ma olen v häppi muidugi selle üle. kaalumine on üks tore hobi;) mulle küll meeldib:)

    By Blogger Anu, at 07 juuli, 2006 13:25  

  • vot mina pole sellest ka aru saanud, et suvel pole soogiisu. mul on kyll kogu aeg. siin on aastaringi suvi ja selle 2 aasta jooksul pole veel kordagi isu kadumist kahjuks taheldanud.

    By Blogger Helen, at 16 august, 2006 19:52  

Postita kommentaar

<< Home