neljapäev, juuli 06, 2006

Uue mõtteviisi algus

Ma ei taha nüüd ära sõnuda, aga tundub, et olen saanud asjad niimoodi ära korraldada, et täna jõuan ikka lõpuks Kaalukatesse. Ja on ka viimane aeg seda teha.
Natukene pelgan seda, sest ootused on suured, kuid kardan, et ei suuda end piisavalt kontrollida, ei saa selle punktivärgiga hakkama ja kõik jookseb liiva jälle. Viimasel ajal on optimism kuskile kadunud. Aga ehk siiski tulevad head uudised ka lõpuks minu õuele...
Siinsel majapidajal palun aga minu mahasaadavaks kaaluks 15 asemel märkida 20. Sest viimaste kuudega olen juurde võtnud ja eesmärk on saada 80ne pealt 60nele nagu enne sünnitust. Ja kuigi minu pikkuse juures on 60 ideaalkaalust natukene kõrgem, oleksin väga rahul sellega. Ei taha liiga utoopilisi eesmärke omale seada.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home