kolmapäev, juuli 19, 2006

Üle pika aja

Minu viimasest sõnavõtmisest siin on möödas vist juba terve kuu. Kolm nädalat olin Viljandis, kahel esimesel nädalal olin peaaegu tubli, vähemalt ülepäeva sõitsin jalgrattaga ümber järve (ringi pikkus tuli küll ainult 14 km, aga arvestades seda, et ma 2 aastat rattaga vahepeal ei ole sõitnud, siis oli täitsa paras pikkus, ja seal ju mäest üles-alla ka see tee), kolmanda nädala veetsin palavuse tõttu toas, sõin omaarust suht vähe, põhiliselt arbuusi ja maasikaid, aga kaal ei liikunud kuskile :( Nüüd kodus olles pole eriti midagi teinud (liikumist ma mõtlen), söön nagu juhtub. Olin kindel, et jätan siin ka selle nädala vahele, aga täna hommikul kaalule astudes nägin seal numbrit 66,0. Seega on - 1kg, kokku -4kg :) Vähemalt tekkis mingi lootus, kaugel see 65 enam on ja siis ainult pool maad veel minna.