kolmapäev, september 06, 2006

Natukenegi

Minu selle nädala seis on -1. Hurraaa sellegi eest!
Et ma olen jätkuvalt tervisega hädas ja joon seedimise kordasaamiseks õunaäädikavett, siis ehk ka see aitab kaalul õiges suunas liikuda.
Uue nädala plaanid:
* kõige alus - tervis õigesse rütmi saada
* olenevalt arsti soovitustest: kas 1 kord ujuma+ 1 kord rattasõit või pikem/kiirem jalutuskäik või 2 korda ujuma või 1 kord rattaga+1 kord jalutama (ujumine kuidagi südamelähedasem:)). Rohkem lihtsalt jaksu pole (lasteaiapäevad võtavad mu õhtuks tõeliselt võhmale)

2 Comments:

  • Õunaäädikas reguleerib küll seedimise tööd. Ainevahetust vist ka... või seda siis just. Igatahes soovitab seda nippi vormsi enn.

    Mina olen ka proovind, aga ma ei suuda äädikavett juua, maitse on niivõrd vastumeelne.

    Ujumine on muidugi tore, mulle on seda ka selja pärast soovitatud. Ainuke häda on see, et ma vist ei jõua tund aega ujuda järjest... Muidu pole vist tolku.

    Eile me just diskuteerisime sel teemal, et miks mitte minna sõpradega välja rattaga sõitma, selle asemel, et spordisaalis vändata. Esiteks pole mul selliseid sõpru. Mees küll tuleks, kahjuks on meie töölkäimise ajad nii erinevad, et harva õnnestuks. Ja kell üheksa õhtul treenima minna ei pruugi olla ka eriti tervislik.

    Teiseks on ikka see viitsimise küsimus. Ei viitsi minna ilma treenerita, no ei viitsi lihtsalt. Ma tean küll, et on võimalik üksi kodus võimelda ja lihaseid treenida, aga praktikas rakendan seda väga harva.

    Et me lõpuks jõudsime selle tulemini eile ka, et üksi kodus ei ole eriti võimalik.

    By Blogger luize, at 06 september, 2006 09:50  

  • vabas looduses jalgrattasõit on täiesti ohtlik. kussa niiväga ikka sõidad, linnas on kõik kohad ristmikke täis ja metsas on puujuurikad ja pätid:)

    By Blogger Anu, at 06 september, 2006 10:18  

Postita kommentaar

<< Home