kolmapäev, oktoober 04, 2006

Novähemalt midagigi.

Ehk siis pisike langus, märgin siiski ära. Täna hommikul 71,4 nii et Kajakas, kirjuta 3,6. Mudu kõik vaatavad, et ma tegelt ei kaalugi ennast.

Huvitav fenumenaalne tähelepanek. Et kui sõbrannadega teha väike istumine ja manustada tsipa rohkem alkoholi, siis järgmine päev kaal kohe langeb. Tuntavalt. Ta tuleb tagasi ka, aga ikkagi. Et kas kõigil on nii?

Muidu on nii nagu tavaliselt. Praegu olen suutnud kolm korda nädalas trennis käia, eelmisel nädalal oleks ka neli jõund, aga eelpool nimetatud piduõhtu tõttu jäi laupäev ära... spinning ruulib. Ja söömisega olen lihtsalt mõõdukas. Natuke salakommi on ainult sisse läinud. Aga mitte palju õnneks. Küpsistest olen suutnud eemale hoida.

2 Comments:

  • jajah, olen ka midagi taolist täheldanud. suvel sai seda valge veini dieediks nimetatud:) aga kui liialdada, siis on järgmisel päeval jällegi tohutu söögiisu:(

    By Blogger Anu, at 04 oktoober, 2006 08:19  

  • no minajõinküllviina...
    mul tuleb veinist halb pohmell, ei saa enam, kui siis väikestes kogustes vaid.
    Ja muidugi tuleb see kaal peale jääkide ohtrat väljutamist... ma pikemalt ei peatuks sel teemal, et mitte kõigil söögiisu igaveseks ära ajada... või siiski?

    Aga järgmise päeva söögiisu on muidugi täitsa olemas. Mis teeb muret. Aga ma sõin ohtralt seeni, need vähemalt ei anna juurde midagi. Ja kõht on ikka täis.

    By Blogger luize, at 04 oktoober, 2006 10:16  

Postita kommentaar

<< Home