neljapäev, september 21, 2006

kaalujälgimise taastulemine

mul pole midagi öelda. Vaid seda, et eile hommikul oli kaal pool kilo väiksem, täna jälle suurem. Kõrini sellisest kõikumisest. Seega võtsin vastu karmi ja resoluutse otsuse: tagasi KJ-sse. Ja haarasingi härjal sarvist, pärast hommikust pilatest ja hiina seljamassaaži (Lumi ronis mulle jalgupidi otsa) väntasingi kohe KJ-sse. Õnneks on üks sobiv aeg ka mulle. Liana oli taas vahva. Innustav ja üliväga optimistlik. Kaal ei olnud mulle uudiseks, ehkki lootsin loomulikult kodukaalu numbrist väiksemat numbrit näha. Nii see ei läinud.
Nüüd olen siis puhas leht, hakkan punkte lugema ja tõsiselt. Otsisin kalkulaatori välja ja tänane lõunasöök oli juba üsna asjalik. /100g kanafileed sidrunimarinaadis, 1 sibul, jupp kabatshokki, 3 tomatit ning lisaks 120 g pastat = 2,5+2+1 õli eest /
  • Igal juhul edaspidi on mul plaanis raporteerida neljapäeviti.
  • Igapäevase kodukaalumise katsun võõrutada.
  • Kaks korda nädalas pilatest
  • Kaks korda kepikõndimist
  • Vett juua!

eks näis siis.

PS Tegelikult on mul plaan leida anonüümsete ülesööjate selts. Ühes viimastest Tervisplussidest sellest räägiti. Et tegeleda põhjustega, mitte tagajärgedega. Seniks on kj hea küll-

Sildid:

1 Comments:

  • nonoh, kas tallinnas siis polegi neid või?
    A, tõstab arglikult pool väikest sõrme ja hüüab samal ajal ahastavalt: "Oh Issand Jumal, anna mulle jõudu täna õhtul kodus enam mitte süüa, kuna ma olen täna suutnud tõesti joont hoida tuunikalasalati jm sellisega!!!!!!!"

    By Blogger Anu, at 21 september, 2006 17:43  

Postita kommentaar

<< Home