esmaspäev, oktoober 02, 2006

Uus algus

Nii, kui nüüd ühtki olulist tööasja vahele ei tule, siis ma napsan tööajast tunnikese ja lähen liitun uuesti kaalujälgijatega. See eelmine neljapäeva õhtune aeg oli mulle natukene kehv, sest ma ei saa kunagi päris kindel olla, kas selleks ajaks töölt ära saan ja kui saangi, siis kas kuskile last panna on. Esmaspäeva keskpäeval tundub aga ok, sest siis on tööaeg ja hommikupoole pole väga tuli takus ka. Ja ma pean IGA nädal käima, sest kogemus on näidanud, et muidu olen esimene nädal tubli, aga järgmisest kaob motivatsioon ära.
Lugesin täna Kaalujälgijate kodulehelt Kaire Vilgatsi päevikut ja see andis ka indu juurde. Kaire mu töökaaslase tütar ja oleme ikka trehvanud, kui tuttval inimesel hästi läheb, siis see motiveerib. Mind need võõraste inimeste edulood suurt ei mõjuta.

Lisaks vaatasin täna Shaping Clugi trenniaegu, tahaksin FatBurnis käima hakata. Kinkekaart seisab juba ammu kapi peal. Nüüd leidsin teisipäeva ja neljapäeva hommikused ajad, mil mul on täpselt koosolek. Aga kui ma saan end sealt ära nihverdada, siis läheks küll...
Peale selle mõtlen juba tükk aega käimiskeppide soetamise peale. Aga millal ma käima hakkaksin? Päeval tööl, õhtul lapsega kodus ja pole kedagi ka, kes teda vaadata sellel ajal saaks. Korra käis peast läbi, et ärkaks hommikul tunnikese varem, kui laps veel magab ja teeks ühe tiiru. Samas vist ei julgeks eriti rahuliku südamega, sest mis siis, kui ta nt varem üles ärkab? No või õhtul peale kaheksat, kui laps magama läheb. Siis ta niikuinii ei ärka, aga õues juba pime ja emasüda vist ikka ei lubaks ka sellist tempu teha..