kolmapäev, september 27, 2006

Paljulubav

Peale eelmise korra lubadust ilusti uut hooaega alustada ja ruttu juurdevõetud kilo alla võtta tabas mind meeletu õgimishoog.
Ma muudkui sõin ja põdesin seejärel süümekaid, et niipalju söön. Ma ei julgenud end isegi kaaluda!
Ja täna võtsin siis südame rindu ja kaalusin. Ja ma olin sellest kilost tervelt pool juba suutnud alla võtta! Väga lahe igatahes!

Ühesõnaga, loo moraal on selles, et tuleb ikkagi hakata korralikult asjaga pihta.
Tuleb ree peale saada, siis on juba lihtsam.
Ma mõtlesin tükk aega, kas ma raatsin oma miinuskilodest loobuda, aga siis mõtlesin, et why not.
Niisiis, minu uus eesmärk on ei rohkem ega vähem kui -5 kg.
Pole ju üldse palju tegelikult. Aga kui palju see minu eksterjöörile juurde annaks! Nii et ... käärime aga käised ülesse ja hakkame kaalujälgijate toite tegema. Lugesin WW leheküljelt Kaire Vilgatsi allavõtmispäevikut, ja täitsa innustav oli. Ta on üks tore mutt, ma ütlen.

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home