kolmapäev, september 20, 2006

Uus hooaeg langetamisel

Alustada võiks võibolla sellest, et olime nädalakese Sloveenias, perega, Mannil külas. Küll oli mägiteel tehtud kepikõnd kasulik ja tulemusrikas! Hea äriidee eestlastele - osta maatükk, tee sinna mäed ja kepikõnnirada ja hakka inimestele rajapileteid müüma. Lõuna-Tallinna-piires ma oleks kindel käija.

Heh, täna ma nägin Nõmmel kahte hullu, kes kell 6.10 kepikõnnile läksid, väljas oli veel jummala pime!!!

Samas, ka toidud ja Manni-Jure kokakunst on ülivõrdes, mis omakorda oli võrdes värskes õhus viibimise tulemusena saadud söögiisuga!
Seega, +1 kg ja 65,5 kg, aga seda ei tohi kirja panna, muidu ma ei mängi ja hakkan nutma.
Ma võtan ausõna selle kohe alla, täna juba olen söönud väga tervislikult ja proovisin lõuna aal tuunikala salatit, tõesti hää. Ja ma võtan selle kaaluasjanduse nüüd usinasti jälle käsile, ikkagi uus hooaeg.

Jõuluks saledaks!:)))