esmaspäev, november 27, 2006

Toimib

Milline oli mu rõõm, kui täna kaalule astudes näitas see 79.8 kg :) Mitu kuud kaalusin vahepeal üle 82 kg, mis on kõige suurem number kaalul, mida peale sünnitust näinud olen.
Vaatasin, et siinne eesmärk on mul -15, mulle tähendab see siis 80kg pealt 65le saamist. Nii et esimesi miinuseid veel vara kirja panna, kuid vahepeal kogutud rasvast olen suutnud lahti saada.

Tõele au andes olen ma ikka vahepeal tubli ka olnud. Mitte nii tubli, kui peaks, kuid magusat söön tunduvalt vähem ja iga päev olen sööja sööki ka teinud. Ja tundub, et see toimib mõlemat vajalikku pidi- kaal langeb ja seedimine on ka korras olnud viimasel nädalal.
Tegelikult tahtsin ma homme trenni minna. Enne pole saanud, sest ajad ei sobi, kuid praegu mul puhkus. Aga trenniriideid ei ole, sobilikest jalanõudest rääkimata. Aga avastasin, et Fatburn on järgmise kuu tunniplaanis tund hilisemaks nihutatud, poole kümnelt poole üheteistkümnele. See sobib mulle väga hästi, nii et tulevaks nädalaks panen end valmis. Seni kärutan lapsega jalgsi lasteaeda ja tagasi.