esmaspäev, jaanuar 29, 2007

Rannahooaeg läheneb!!!

Mõtlesin täna oma elu üle järele ja mõtlesin, et olen end viimasel ajal käest ära lasknud. Sporti ei tee, kõndimas ei käi, möödunud nädalal sõin lõuna ajal sööklas seapraadi hautatud aedviljade asemel, kolmapäeval sõin kommi ja ühe moosipalli, laupäeval mugisin kooki - ja kaal ju sellest ei lange... Ma ootan esialgu kolmapäeva ära, et saaks rõõmuga taaskord oma stabiilsest kaalust raporteerida(nagu Maarjagi), seekord tundub, et tuleb selleks ka vaeva näha...
Ja kui ma nüüd suudaksin iga kuu vähemalt kilogrammikese alla võtta, siis juuniks oleks mu eesmärk täidetud!
Seega, tuleb härjal sarvist sasida.
Milleks see crosstrainer mul nurgas seisab, kui ma teda ei kasuta?!
Kui külmakraadid vähegi lubavad, oleks õhtune kepikõnd vägagi lõõgastav. Või siis tõukekelguga hoopis? Eile proovisin kvartalile tiiru peale teha ja päris raske oli:)
Igasugu seapraed, ma luban, on nüüd minevik! Seapraega ma premeerin end siis, kui 2 kilo maas on. Sama jutt igasugu kookide kohta.
Ma hakkan jooma tomatimahla ja keefiri - tekitab kiiremini täiskõhutunde.
Ma ei söö enam õhtuti, või kui, siis ainult puuvilju ja tomatimahla.
Ma võtan alla!!!

2 Comments:

  • Crosstrainer on väärt asi, väga soovitan sellega rassida :-) Olen 16 päeva jooksul 11 korda crosstreneerinud (mingi tunnike korraga umbes) + tund jõusaali iga kord otsa ja kuigi olen söögiga veits liialdanud, on sport vähemalt südametunnistusele head teinud ;)

    By Blogger esta, at 29 jaanuar, 2007 15:42  

  • väga tubli! Otsustasin ka end eile kätte võtta ja uuesti punkte lugema hakata (pole seda jõuludest saadik teinud:S). Sport peab küll haiguse tõttu mõneks ajaks tagaplaanile jääma. Kuna mul kodus kaalu pole, siis loen igaksjuhuks kaks nädalat punkte enne kui kaalujälgijatesse nägu näidata julgen:P Küll siis ka raporteering.

    By Blogger merxs, at 30 jaanuar, 2007 17:46  

Postita kommentaar

<< Home